اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آقاتهرانی:

پیشرفت و عدالت در سایه ولایت مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

دبیرکل جبهه پایداری، پیشرفت و عدالت در سایه ولایت را مهم‌ترین نیاز امروز کشور دانست و گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صورت کسب آرا به این شعار محوری جامه عمل خواهد پوشاند.

پیشرفت و عدالت در سایه ولایت مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از  بجنورد، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در جمع هواداران جلیلی در مسجد انقلاب اظهار داشت: جلیلی پرورش‌یافته مکتبی است که همواره ولایت‌مداری خود را اثبات و نسبت به جریانات انحرافی موضع گرفته است.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به رویکرد مقاومت این نامزد انتخاباتی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا خاطرنشان کرد: با وجود فشارهای مختلف از سوی دشمن جلیلی در پیشبرد برنامه‌های نظام در عرصه خارجی مصمم بوده و هرگز کوتاه نیامده است.

آقاتهرانی افزود: حمایت جبهه پایداری و همچنین شخصیتی چون  آیت‌الله مصباح یزدی از سعید جلیلی، گواهی بر اصلحیت این نامزد انتخاباتی در بین سایر نامزدهای انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی و مردمی بودن از ویژگی‌های این نامزد انتخاباتی است، اذعان داشت: جلیلی همواره از زندگی تجملی پرهیز و زندگی ساده‌ای را دارد.

وی تأکید کرد: فردی که این ویژگی را داشته، بی‌تردید در هزینه‌های بیت‌المال هم دقت لازم را دارد.

نماینده مردم تهران در تهران به کناره‌گیری حدادعادل هم در انتخابات به نفع اصولگرایان اشاره کرد و ابراز داشت: این اقدام انقلابی بوده که از سوی این نامزد انتخاباتی انجام شد.

وی اذعان داشت: این شخصیت اثرگذار در اصولگرایان همواره در این مسیر حرکت کرده و پایبند به مبانی اصولگرایی بوده است.

آفاتهرانی اضافه کرد: این اقدام بسیار مناسب و بجایی از سوی حداد عادل بوده که به نفع اصولگرایان انجام شد.

وی، ضرورت انتخاب اصلح را در انتخابات پیش‌رو برشمرد و بیان داشت: باید به معیارهایی که رهبر انقلاب اسلامی در این زمینه تبیین کرده‌اند، توجه کرد تا بهترین انتخاب رقم بخورد.

آقاتهرانی با بیان اینکه همه در مقابل رأیی که در انتخابات به نامزدها داده می‌شود، مسئولیم، یادآور شد: همه باید تلاش کنند تا به نامزد اصلح در این انتخابات رأی داده و مسئولیت خطیر ریاست جمهوری به این شخص سپرده شود.

به گزارش فارس، در این مراسم همچنین سعید جلیلی به صورت تلفنی به خاطر عدم حضورش در استان خراسان شمالی از هواداران پوزش و اظهار امیدواری کرد که تا قبل از پایان مهلت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جمع آنان حاضر شود.

این نامزد انتخاباتی براساس برنامه قرار بود که امروز به خراسان شمالی سفر کند که به خاطر مصادف شدن ضبط برنامه تلویزیونی با سفر به استان لغو شد.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول