اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

مایلی‌کهن به جوانان مستعد فوتبال قم توجه می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و دبیر هیئت مدیره باشگاه صبا از سرمربی جدید صبای قم خواست توجه جدی به جوانان مستعد فوتبال قم داشته باشد.

مایلی‌کهن به جوانان مستعد فوتبال قم توجه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی در مراسم معارفه کادر فنی جدید تیم فوتبال صبای قم که دوشنبه شب در هتل المپیک قم برگزار شد، تصریح کرد: برای سامان دادن به آینده باشگاه صبای قم و حضور موفق تیم صبا در لیگ جدید زحمات زیادی از سوی مجموعه استان و باشگاه صبا کشیده شده است.

وی ادامه داد: تلاش زیادی کردیم که برخی موانع و مشکلات بر سر حضور موفق تیم صبای قم در بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی برطرف شود و صبا با وضعیت خوبی در لیگ جدید حضور یابد.

دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم بیان داشت: نگاهی به عملکرد باشگاه صبای قم نشان می‌دهد که صبا در کارهای فرهنگی و ورزشی باشگاه موفقی بوده و تصور می‌کنم یکی از معدود باشگاه‌هایی باشیم که در چندین رشته ورزشی به صورت حرفه‌ای تیم‌داری می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور محمد مایلی کهن در رأس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای بازی‌های لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور عنوان داشت: قرار گرفتن این مربی با تجربه و کاردان در راس کادر فنی تیم صبا برای فوتبال قم یک فرصت مغتنم است.

جهان‌بینی یادآور شد: اعتقاد به جوانان و بازیکنان جویای نام از ویژگی‌های بارز محمد مایلی کهن محسوب می‌شود که از دیدگاه ما بسیار ارزشمند است و با توجه به اینکه بازیکنان شاغل در تیم‌های پایه باشگاه صبا از استعدادهای ناب فوتبال قم به شمار می‌روند امیدوارم این مربی با تجربه به آنها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی در ادامه به اقدامات باشگاه صبا در زمینه جذب بازیکنان کارآمد برای حضور موفق تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و عنوان داشت: با بازگشت بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای همچون غلامرضا عنایتی، بازیکنان جوان‌تر تیم می‌توانند از تجربیات ارزشمند این مهره کلیدی به خوبی استفاده کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم تاکید کرد: تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان در کنار کادر مدیریتی و فنی با تجربه و کاردان می‌تواند به روزهای خوب تیم فوتبال صبای قم در لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های برتر کشور بیانجامد.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول