اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال امید باشگاه‌های کشور

صبای قم در گام نخست با لار جوان دیدار می‌کند / امیدهای صبا در فکر صعود

تیم فوتسال امید صبای قم در نخستین گام از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم لار جوان خواهد رفت.

صبای قم در گام نخست با لار جوان دیدار می‌کند / امیدهای صبا در فکر صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت ششمین دوره مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور از چند روز دیگر آغاز می‌شود.

نماینده فوتسال استان قم که یکی از استان‌های غنی در فوتسال کشور به شمار می‌رود، در رقابت‌های امسال فوتسال امید باشگاه‌های کشور تیم امید صبای قم است که دیدارهای دور رفت را با کسب سه پیروزی و سه شکست به پایان رساند.

تیم فوتسال امید صبای قم در حالی که با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل قبل فوتسال امیدهای کشور در این دوره به مصاف حریفان خود رفته‌ است، در بازی‌های دور رفت موفق به شکست تیم‌های میلاد تنکابن، ماکو جوان و لار جوان شد، اما در مقابل سه تیم دیگر که از قضا رقبای اصلی این تیم برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی محسوب می‌شوند، نتیجه را واگذار کرد.

امیدهای صبای قم در دیدار برابر تیم‌های شهرداری رشت، فرش آراء مشهد و فولاد ماهان سپاهان اصفهان تن به شکست دادند تا بعد از این سه تیم در پایان دیدارهای دور رفت در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و امیدهای خود برای راهیابی به نیمه نهایی را در دور برگشت جستجو کنند.

اکنون برنامه بازی‌های دور برگشت اعلام شده است و تیم فوتسال امید صبای قم باید از روز بیست و هفتم خرداد ماه تا دوم تیرماه در شش دیدار حساس این مرحله برابر حریفان خود در گروه دوم مرحله مقدماتی فوتسال امیدهای کشور به میدان برود.

در شرایطی که دیدارهای دور رفت گروه دوم که صبای قم نیز در آن حضور دارد به میزبانی تیم فرش آراء در مشهد مقدس به انجام رسید، بازی‌های دور برگشت در شهرستان تنکابن انجام می‌شود تا سرانجام دو تیم از این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

فوتسالیست‌های امید صبای قم در نخستین بازی خود روز دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه برابر تیم فوتسال لار جوان به میدان می‌روند و در روز دوم یعنی بیست و هشتم خرداد ماه باید در مقابل تیم فوتسال امید فرش آراء مشهد قرار بگیرند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم فوتسال امید صبای قم در روز سوم بازی‌ها استراحت دارد و روز پنجشنبه بیست و نهم خرداد ماه در بازی سوم خود رو در روی تیم فوتسال امید شهرداری رشت قرار می‌گیرد و به ترتیب در روزهای آتی با تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، میلاد تنکابن و ماکو جوان دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول