اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی کهن:

موافق برگزاری تمرینات صبا در قم هستم/ بازیکنان خوب قمی را جذب می‌کنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: به نظر من این حق مردم قم است که صبا در کنار آنها باشد و به همین خاطر موافق برگزاری تمرینات صبا در قم هستم.

موافق برگزاری تمرینات صبا در قم هستم/ بازیکنان خوب قمی را جذب می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی کهن عصر امروز در حاشیه مراسم معارفه خود در هتل المپیک قم که در حضور مسئولان استان قم و باشگاه صبا و اصحاب رسانه برگزار شد، تصریح کرد: من اعتقاد دارم که تمرینات صبا باید در قم برگزار شود.

وی اضافه کرد: البته مسئولان باشگاه اگر قصد دارند به صورت دائمی تمرینات تیم در قم برگزار شود باید در حین ثبت قرارداد بازیکنان، به آنها بگویند که چه برنامه‌ای دارند زیرا اگر به یکباره تصمیم به انجام چنین کاری گرفته شود مشکلاتی ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: من اگر تمرینات در قم برگزار شود از آن استقبال می‌کنم زیرا در این صورت می‌توان ارتباط نزدیک‌تری با هواداران، تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در شهر مقدس قم برقرار کرد و تیم حامیان زیادی پیدا می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های کادر فنی برای آماده شدن صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: یک تیم برای حضور در لیگ برتر بین شش تا هشت هفته نیاز به تمرین بدنسازی، کار با توپ، کارهای تاکتیک و بازی تدارکاتی دارد.

مایلی کهن عنوان داشت: دقیقا یک ماه دیگر به نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است و با اینکه زمان‌های مفیدی را از دست داده‌ایم اما معتقدم هنوز هم می‌توانیم از فرصت باقی مانده استفاده کافی را ببریم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما باشگاه صبا دیر وارد بازار نقل و انتقالات نشده است، تصریح کرد: به نظر من هنوز فرصت خوبی باقی مانده تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، ما برای این کار با مدیرعامل باشگاه هماهنگیم و قطعا نفرات خوبی به تیم صبا خواهند آمد.

یکی از خبرنگاران از سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص محسن بیات و تکلیف وی در فصل جدید لیگ برتر پرسید و نظر مایلی کهن را راجع به درگیری بیات با صمد مرفاوی سرمربی فصل گذشته صبا جویا شد که مایلی کهن در این خصوص تصریح کرد: ابتدا باید از زحمات آقای مرفاوی در تیم صبای قم تشکر کنم، ضمن اینکه ما باید از آینده صحبت کنیم و ببینیم که برای فصل جدید چه کمکی می‌توانیم به تیم صبا برای کسب موفقیت در لیگ سیزدهم انجام بدهیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم افزود: ما برای ساختن یک تیم قوی و آماده برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر به زمانی در حدود شش تا هشت هفته مفید نیاز داریم تا خوب بدنسازی کنیم و در کنار آن کارهای تاکتیکی و بازی تدارکاتی انجام دهیم ما در این فصل نگاهمان به بازیکنان جوان و مستعد نیز خواهد بود و اگر بازیکن خوبی در قم ببینم حتما به تیم اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول