اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

32 روز تا آغاز لیگ سیزدهم

عنایتی به صبای قم برگشت/ آقای گل نخستین صید صبا در نقل و انتقالات

بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور بار دیگر به این تیم بازگشت.

عنایتی به صبای قم برگشت/ آقای گل نخستین صید صبا در نقل و انتقالات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 30 روز از آغاز مهلت نقل و انتقالات پیش فصل بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد صبای قم سرانجام وارد بازار شد و نخستین خرید خود را انجام داد.

نخستین خرید صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور یک خرید قابل توجه بود و در حالی که بسیاری از تیم‌ها سعی داشتند این کار را انجام بدهند، صبای قم توانست غلامرضا عنایتی بهترین گلزن خود در بازی‌های دو فصل لیگ برتر را یک بار دیگر به خدمت بگیرد.

عنایتی 34 ساله بازیکنی است که در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمانی که عبدالله ویسی سرمربی صبای قم بود به صبا پیوست و در مجموع با به ثمر رساندن 18 گل علاوه بر نقش بسزایی که در موفقیت صبای قم در کسب عنوان چهارم مسابقات لیگ برتر و راهیابی به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا داشت، خود نیز عنوان آقای گلی صبا و دومین گلزن برتر لیگ یازدهم بعد از فونیکه سی بازیکن خارجی تیم صنعت نفت آبادان را کسب کرد.

عنایتی که فوتبال خود را از تیم ابومسلم مشهد آغاز کرد، سر از تیم مطرح و پایتخت نشین استقلال تهران درآورد و در تیم‌های اماراتی نیز سابقه بازی کردن دارد. این بازیکن بعد از پایان لیگ یازدهم از صبای قم جدا شد و برای مدت یک فصل به تیم مس کرمان پیوست.

این بازیکن با سابقه و گلزن برتر تمام ادوار مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در تیم مس کرمان فصل موفقی را سپری نکرد و حتی در نیم فصل نخست لیگ دوازدهم قصد داشت از جمع کرمانی‌ها جدا شود ولی به تعهد خود عمل کرد و تا پایان فصل در مس ماند.

به محض پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با عنوان ششمی مس کرمان همراه بود، عنایتی که زننده آخرین گل مسی‌ها به صبای قم در بازی هفته پایانی بود تصمیم به جدایی از مس کرمان را گرفت تا تیم جدید خود را انتخاب کند.

در این میان عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان تلاش بسیار زیادی انجام داد تا بلکه بتواند شاه مهره تیمش در لیگ یازدهم را این بار به تیم جدید خود ببرد اما این اتفاق رخ نداد و عنایتی با انتخاب صبای قم، بعد از تجربه موفق لیگ یازدهم بار دیگر تصمیم به بازی در لیگ برتر با پیراهن راه راه سفید و مشکی صبای قم گرفت.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول