اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم:

2 بازیکن صبا؛ عضو تیم ملی در بازی‌های آسیایی شدند

مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: دو بازیکن صبا برای همراهی تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی‌های سالنی فوتسال آسیا انتخاب شدند.

2 بازیکن صبا؛ عضو تیم ملی در بازی‌های آسیایی شدند

ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی‌های سالنی فوتسال آسیا در سال جاری مهمترین مسابقات آسیایی است که تیم ملی فوتسال کشورمان به آن اعزام می‌شود تا از عنوان قهرمانی خود در دوره گذشته این رقابت‌ها دفاع کند.

وی ادامه داد: از زمان پایان بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در اسفندماه سال 1391 بود تاکنون تیم ملی فوتسال کشورمان در اردوی آماده‌سازی به‌ سر برده و سه بازیکن از تیم صبای قم نیز در اردوهای این تیم حضور داشته‌‌اند.

مدیر تیم فوتسال صبای قم افزود: ابوالقاسم اروجی، علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده سه بازیکن تیم فوتسال صبای قم در اردوهای تیم ملی فوتسال کشورمان بودند که از جمع آنها دو نفر یعنی حسن‌زاده و وفایی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند.

وی یادآور شد: سه بازیکن تیم صبای قم حتی در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم ملی روسیه که در اسفندماه سال قبل برگزار شد به میدان رفتند و از قضا هر سه نفر با گل‌های ارزشمندی که به روسیه زدند مانع از شکست تیم ملی برابر حریف اروپایی خود شدند.

شریفی اضافه کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور موفق در بازی‌های سالنی آسیا که تیرماه سال جاری در کشور کره جنوبی به انجام می‌رسد، چند بازی تدارکاتی نیز در نظر گرفته است که از جمله آنها دو دیدار با تیم ملی ازبکستان است که در تهران و به میزبانی تیم ملی ایران انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم ملی ازبکستان، این تیم همین هفته راهی کشور چین می‌شود تا در مسابقات تورنمنت بین‌المللی چین که با شرکت چند تیم مطرح جهان برگزار می‌شود، شرکت کند.

مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: تیم ملی فوتسال کشورمان برای سومین سال متوالی در رقابت‌های بین‌المللی چین حضور می‌یابد تا با بازی‌هایی که در حالت تدارکاتی و با هدف محک ‌زدن میزان آمادگی بازیکنان انجام می‌دهد خود را از هر نظر برای دیدارهای فوتسال بازی‌های سالنی آسیا آماده کند.

وی یادآور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان با حضور علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی دو بازیکن کلیدی تیم صبای قم که در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور دو گلزن برتر صبای قم بودند، بعد از تورنمنت بین‌المللی چین راهی کره جنوبی و شهر اینچئون این کشور می‌شود تا بازی‌های خود را در فوتسال سالنی آسیا برگزار کند.

انتهای پیام/78002/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول