اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور صنایع و معادن سازمان معدن و تجارت استان البرز:

واحدهای نمونه در البرز معرفی و تجلیل می‌شوند

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده واحدهای نمونه این سازمان معرفی و طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

واحدهای نمونه در البرز معرفی و تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، افشار فتح‌الهی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به رفع مشکلات صنایع و ارائه خدمات به آنان به منظور توسعه و پیشرفت آنان یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات تشویقی ما معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه در این استان است که در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده 10 واحد نمونه در این استان طی مراسمی معرفی و تجلیل خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد فضای رقابت سالم در بین صنایع یکی مهمترین اقداماتی است که می‌توانیم در مسیر توسعه و پیشرفت صنایع انجام دهیم، گفت: با ایجاد این فضاهای رقابتی می‌توانیم شاهد تولیدات بیشتر، ‌ارتقای توانمندی‌ها و همچنین پیشرفت صنایع باشیم.  

وی افزود: با توسعه و پیشرفت صنایع شاهد ارتقای فضای کسب و کار و همچنین افزایش تولیدات صنایع نیز خواهیم بود.

*برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع و معدن استان البرز

فتح الهی در بخشی دیگر ازسخنان خود از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع و معدن البرز در تیر ماه خبر داد و گفت: براساس تمهیدات انجام شده این نمایشگاه ‌هشتم تا دهم تیر در سازمان صنعت و معدن استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در هفته گرامیداشت صنعت و معدن نیز چند واحد صنعتی افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست همچنین مرتضی سلطانی رئیس خانه صنعت و معدن استان البرز نیز طی سخنانی از برگزاری تور صنعت‌گری خبر داد و گفت: این تور ویژه خبرنگاران و اساتید دانشگاه خواهد بود که گامی اساسی در جهت آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران و دانشگاهیان با فعالیت‌های صنایع مختلف در این استان است.

انتهای پیام/2302/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول