اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 157

زیاری: وعده‌ها برای جامعه نخبه معنا ندارد

مشاور ستاد نخبگان حسن روحانی در مازندران گفت: شعارها و وعده‌ها برای جامعه نخبه معنا ندارد و نخبگان به برنامه‌ها توجه می‌کنند.

زیاری: وعده‌ها برای جامعه نخبه معنا ندارد

مهدی زیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: هر چه زمان به جلوتر می‌رود، اقبال و رویکرد جامعه نخبگان و اساتید به حجت‌الاسلام حسن روحانی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان و بیان برنامه‌ها توسط نامزدهای انتخابات ریاست ‌جمهوری، نخبگان به سمت روحانی گرایش پیدا کردند، تصریح کرد: چرا که شعارها و وعده‌ها برای جامعه نخبه معنا ندارد و نخبگان به برنامه‌ها توجه می‌کنند.

زیاری یادآور شد: امید در جامعه ما کم شده و از بیانات حجت‌الاسلام روحانی اینچنین برمی‌آید که درصدد برگرداندن روح امید به جامعه است.

مشاور ستاد نخبگان حسن روحانی در مازندران، خاطر نشان کرد:‌ نوع نگاهی که این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مشکلات کشور دارد باعث گرایش جامعه نخبگان و اساتید به وی شده است.

وی با بیان اینکه در صورت انتخاب روحانی در انتخابات 24 خرداد تقاضا داریم نظرات و برنامه‌های جامعه نخبه مورد توجه قرار گیرد، گفت: نخبگان انتظار چیز بیشتری ندارند و فقط خواستار این هستند فضایی در اختیار آنها قرار گیرد تا به بیان راه‌حل مسائل بپردازند.

 انتهای پیام/86007/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول