اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-206

محمدطاهری: روحانی از فرودگاه نوشهر به ساری می‌آید/تغییر برنامه سفر روحانی

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران، گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم تنکابن از حسن روحانی و سخنرانی وی در تنکابن، برنامه این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر کرد.

محمدطاهری: روحانی از فرودگاه نوشهر به ساری می‌آید/تغییر برنامه سفر روحانی

محمد محمدطاهری دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت:‌ به دلیل استقبال گسترده مردم تنکابن از حسن روحانی و سخنرانی وی در تنکابن، برنامه این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر کرد.

وی با بیان اینکه برنامه عبور حسن روحانی از شهرهای آمل و قائمشهر لغو شد، ادامه داد: حسن روحانی از فرودگاه نوشهر به صورت هوایی، به فرودگاه دشت ناز ساری سفر می‌کند.

محمدطاهری با ابلاغ عذرخواهی حسن روحانی بابت این تغییر برنامه، خاطرنشان کرد:‌ استقبال مردم تنکابن و سخنرانی در این شهرستان، باعث تغییر برنامه شد، چراکه با کمبود زمان مواجه بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی پیامک‌های تبلیغاتی از سوی کاندیداهای شورای شهر، اعلام شده که حسن روحانی از آنها حمایت کرده است، گفت:‌ هرگونه حمایت حسن روحانی از کاندیداهای شورای شهر را تکذیب می‌کنیم.

سخنگوی ستاد روحانی در مازندران یادآور شد: اعتراض خود را به ستاد انتخابات در وزارت کشور، استانداری مازندران و فرمانداری ساری اعلام کرده‌ایم و این مسئله را پیگیری حقوقی می‌کنیم.

یادآوری می‌شود، پیش از این اعلام شده بود حسن روحانی از تنکابن به صورت زمینی، با عبور از شهرهای چالوس، نوشهر، نور، آمل و قائمشهر به ساری می‌آید.

به گزارش فارس، حسن روحانی ساعت 19 در مسجد جامع شهرستان ساری سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/86007/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول