اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

13 هزار نفر عامل برگزاری و 582 صندوق اخذ رای در قم

استاندار قم گفت: بیش از 13 هزار نفر به صورت مستقیم در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در قم نقش‌آفرین هستند و 582 صندوق هم در نظر گرفته شده است.

13 هزار نفر عامل برگزاری و 582 صندوق اخذ رای در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به قیام 15 خرداد اظهار کرد: این واقعه عظیم از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود که زمینه‌ساز آن مردم قم بودند و توانستند حماسه‌ای بزرگ خلق کنند.

وی افزود: در انتخابات پیش رو هم مردم قم به یقین حماسه‌ساز خواهند شد؛ منشأ بیداری اسلامی انقلاب مردم ایران بود که قمی‌ها نقشی اساسی در پیروزی آن داشتند.

استاندار قم با بیان اینکه دولتمردان غربی به وسیله رسانه‌های خود در صدد ایجاد انحراف در بیداری اسلامی هستند خاطرنشان کرد: قم از گذشته تا امروز حماسه‌ساز بوده و توانسته است در عرصه‌های مختلف انقلاب رتبه نخست را داشته باشد و در این دوران هم باید از دستاوردهای انقلاب که یکی از آنها بیداری اسلامی است دفاع کند.

وی ادامه داد: تبلیغات ریاست جمهوری به شکل مطلوبی از صدا و سیما انجام می‌شود و هر هشت کاندیدا دارای فرصت‌های برابر برای بیان نظرات و برنامه‌های خود هستند و این امر نشان‌دهنده عدالت در نظام اسلامی است.

پیریایی ضمن تشکر و قدردانی از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان قم به دلیل پوشش گسترده اخبار مربوط به انتخابات بیان داشت: پراکندگی روستاهای کم جمعیت در قم زیاد است به همین دلیل امسال 582 صندوق برای اخذ آرای مردمی پیش‌بینی شده که نسبت به گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

استاندار قم اظهار کرد: 13 هزار نفر در قم به صورت مستقیم جزو عوامل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستند و تاکنون مشکلی در روند اقدامات به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه همدلی و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها در قم در نقطه اوج قرار داد و گفت: این امر موجب می‌شود بتوانیم انتخابات را به شکلی مطلوب در قم برگزار کنیم.

پیریایی با اشاره به روحیه دینی و مذهبی مردم قم و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه و رهبری نظام عنوان داشت: این بار هم مردم قم حماسه‌ساز می‌شوند و مانند همیشه در صدر جدول مشارکت در انتخابات قرار می‌گیرند.

استاندار قم با بیان اینکه یک میلیون و 180 هزار نفر در استان قم زندگی می‌کنند خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر ساکن شهر قم و 80 هزار نفر ساکن روستاها هستند اما این امر نباید موجب شود در اختصاص صندوق‌های رای به روستاها کم کاری صورت گیرد.

وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال 21 نفر به عنوان عضو شورای شهر قم انتخاب می‌شوند؛ مردم نباید انتخابات شوراها را کم اهمیت بدانند زیرا اعضای این نهاد در کنار سایر مدیران و تصمیم گیرندگان شهری و روستایی قرار دارند بنابراین با انتخاب افراد شایسته به عمران و آبادانی فیزیکی و فرهنگی شهرها و روستاها توجه کنیم.

انتهای پیام/78004/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول