اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-233

علی‌نیا: قالیباف پهلوان اقتصادی و مرد جهادی است

رئیس ستاد مردمی قالیباف در بابل گفت: قالیباف پهلوان اقتصادی و مرد جهادی است.

علی‌نیا: قالیباف پهلوان اقتصادی و مرد جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی علی‌نیا امروز صبح امروز در همایش بزرگ مردمی این ستاد انتخاباتی در بابل گفت: دغدغه حل مشکل امروز جامعه، دغدغه هر هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده است و در برنامه‌های قالیباف حل مشکل در اولویت کارهایش دیده شده است.

علی‌نیا گفت: همه می‌دانیم مشکل امروز کشور به دلیل تحریم اقتصادی است و حضور حداکثری در عرصه انتخابات یعنی ایستادگی ملت در برابر دشمنان نظام خواهد بود. حضور امروز همان پیام ایستادگی ملت است.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در بابل خاطرنشان کرد: امروز ملت همیشه در صحنه تا آخرین قطره خون برای حل مشکلات جامعه ایستاده‌اند و از رئیس دولت آینده می‌خواهند تا با مردم صادق باشد. مردم انتظار دارند دولتمردان شعار ندهند و صادق و عملگرا باشند،‌ عملگرا از نوع جهادی باشد.

این مقام مسئول، قالیباف را مرد جهادی دانست و گفت: قالیباف پهلوان حوزه اقتصادی و مرد جهادی است که خون دیگری در کالبد کشور و جامعه تزریق خواهد کرد.

وی افزود: مردم باید در انتخابات پیش‌رو بین خوب و خوب‌تر، خوب‌تر را انتخاب کنند تا مشکلات موجود کمرنگ‌تر شود و به یاری خداوند بتوانیم تمام مشکلات را از جلو روی برداریم.

انتهای پیام/2296/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول