اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان دشتستان:

قالیباف با مدیریت جهادی خود مشکلات را رفع می‌کند

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان گفت: قالیباف مدیری جهادی است و امروز پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته تا با مدیریت جهادی خود مشکلات کشور را سر و سامان دهد و مشکلات مردم را رفع کند.

قالیباف با مدیریت جهادی خود مشکلات را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عرب‌زاده  شامگاه یک‌شنبه در جمع هواداران دکتر قالیباف در دشتستان اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و برای خلق حماسه سیاسی باید مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: نامزدهای ریاست جمهوری فعالیت خوبی در چارچوب قانون دارند و امیدوار هستیم همه در خلق این حماسه سیاسی با همدیگر همکاری کنیم.

این فعال سیاسی با اشاره به خدمات قالیباف در سال‌های اخیر تصریح کرد: خدمتگزاری والاترین هدفی است که دکتر قالیباف در سه دهه گذشته همواره به آن توجه داشته و همواره خود را برای خدمت صادقانه به مردم عرضه کرده است.

عربزاده بیان کرد: مدیریت جهادی قالیباف زیرساختی کارآمد برای رفع مشکلات کشور است و می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

وی گفت: قالیباف مدیری جهادی است و امروز پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته تا با مدیریت جهادی خود مشکلات کشور را سر و سامان دهد و مشکلات مردم را رفع کند.

عربزاده ابراز داشت: جامعه ما امروز نیازمند تغییر و تحولات اساسی است و با انتخاب صحیح می‌توانیم به مدیریت بسته و خسته کشور پایان دهیم و زمینه لازم برای ایجاد تغییر و تحولات در کشور را ایجاد کنیم.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان بیان داشت: قالیباف در مسئولیت‌های مختلف اجرایی توانمندی خود را به اثبات رسانده و قطعا توانمندی ایشان کمک می‌کند که از وضعیت موجود رهایی یابیم و روزبه‌روز بر حجم مشکلات افزوده نشود.

عربزاده یادآور شد: انتخابات فرصت تعیین سرنوشت است و هر ایرانی با حضور در انتخابات و اعلام نظر خود می‌تواند در تعیین سرنوشت و آینده کشور اثرگذار باشد.

وی افزود: دکتر قالیباف دیدگاه خود در حوزه خارجه را صراحتا بیان کرده است؛ در حوزه سیاست خارجه نظر رهبری تعیین کننده است و دولت باید مجری برنامه‌ها و سیاست‌های نظام باشد.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شهرستان دشتستان گفت: دکتر قالیباف معتقد است حوزه دیپلماسی ما در سالیان گذشته نتوانسته در تحقق اهداف سیاست خارجی ما موفق باشد و از این رو تقویت دستگاه دیپلماسی را به‌عنوان یکی از برنامه‌های خود ذکر کرده است.

عربزاده افزود: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و پیشرفت ایران اسلامی اهتمام ورزیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول