اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد ائتلاف مساجد شهر بوشهر خبر داد

انتخاب 11 متخصص برای شورای شهر پس از 1200 نفرساعت بحث

مسئول ستاد ائتلاف مساجد شهر بوشهر گفت: پس از 1200 نفرساعت کار مداوم و بحث‌های مجادله‌ای، در نهایت 11 نفر متخصص برای راه‌یابی به شورای اسلامی شهر بوشهر انتخاب شدند.

انتخاب 11 متخصص برای شورای شهر پس از  1200 نفرساعت بحث

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا تفوی‌نیا ظهر امروز در گردهمایی نامزدهای ائتلاف مساجد بوشهر با بیان این که در شورای مرکزی ائتلاف افراد متعددی حضور داشتند، اظهار داشت: پس از 1200 نفر ساعت کار مداوم و بحث‌های مجادله‌ای در نهایت به 11 نفر متخصص برای راهیابی به شورای اسلامی شهر بوشهر انتخاب شد.

مسئول ستاد تبلیغات ائتلاف مساجد بوشهر با اشاره به تخریب‌هایی که اخیرا علیه این ائتلاف صورت گرفته است، ابراز داشت: در طول این مدت تخریب‌های متعددی علیه ائتلاف مساجد صورت گرفت، اما درصدد پاسخگویی به این تخریب‌ها نیستیم.

نماینده ائتلاف مساجد بوشهر نیز در این گردهمایی با تاکید بر مشورت در کارها برای رسیدن به موفقیت تصریح کرد: یک نفر نمی‌تواند بر همه موارد اشراف داشته‌ باشد و برای این که بتوان کارها را با کیفیت بهتری انجام داد، باید مشورت کرد، زیرا با شور و مشورت خطاها بسیار پایین می‌آید.

مسعود راویان با بیان این که با مشورت خودکامگی‌ها کاهش می‌باد، افزود: خوشبختانه امروز تبلور مشورت را در شورای بوشهر مشاهده می‌شود، ولی باید اذعان داشت که از هر کسی نمی‌توان مشورت گرفت یا این که اشخاص باید تخصص و یا توان لازم را داشته باشند.

وی به برنامه‌های چشم‌انداز 1404 اشاره کرد و گفت: باید براساس برنامه‌های میان مدت و بلندمدت، تشکیل اتاق فکر و استفاده از نخبگان بتوان برنامه‌هایی در راستای 1404 تدوین و اجرایی کرد.

نماینده ائتلاف مساجد بوشهر پیگیری مدیریت واحد شهری و جلوگیری از اتلاف بودجه و بیت‌المال، تعامل با استانداری در جهت تمکین آنان از شورای شهر بر اساس قانون، احیای شورایارها در محلات به عنوان حلقه ارتباط مردم با شورا با محوریت مساجد، پیگیری و اجرایی کردن طرح هر محله یک شهر با استقرار امکانات تفریحی و رفاهی در همه محله ها و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد و کانون‌های قرآنی، بانوان و جوانان را از برنامه‌های مهم ائتلاف مساجد عنوان کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول