اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 307

کی‌پور: آرامش امروز نعمتی است که در سایه نظام و ولایت داریم

فرماندار علی‌آبادکتول گفت: آرامش امروز نعمتی است که در سایه نظام و ولایت داریم.

کی‌پور: آرامش امروز نعمتی است که در سایه نظام و ولایت داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر کی‌پور ظهر امروز در همایش انتخاباتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان علی‌آبادکتول که با حضور سر بازرسان، سر ناظران و هیئت اجرایی برگزار شد حضور پرشور در انتخابات را یک «حماسه سیاسی» و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: مردم ما بسیار هوشیارانه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و در این انتخابات پیش‌رو که نگاه‌های زیادی به سمت آن دوخته شده است نیز به جهانیان ثابت خواهند کرد که همبستگی و ولایت‌مداری آنها هیچ‌گاه تحت تاثیر افکار و دسیسه‌های دشمنان نظام قرار نخواهد گرفت.

با حضور صددرصدی در انتخابات دشمنان سرافکنده می‌شود

کی‌پور با تاکید بر اهمیت انتخابات 24 خرداد ماه حضور باشکوه مردم در انتخابات را خواستار شد و تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما بسیار هوشیارانه و با آگاهی کامل در صحنه‌ها حضور دارند و از اهداف دشمنان با خبر هستند و خوب می‌دانند که ابرقدرت‌ها از تضعیف کردن انتخابات به دنبال این هستند که به اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا صدمه وارد کنند.

هوشیاری مردم ما باعث بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است

وی خاطرنشان کرد: اقتدار کشور اسلامی ما در منطقه و جهان مشهود است و از همین بابت دشمنان قسم‌خورده نظام در هراس هستند.

فرماندار علی‌آبادکتول افزود: ایستادگی و استقامت مردم ایران باعث تحولات و پیشرفت‌های زیادی در کشور شده است و این تحولات و بیداری مردم ما باعث تاثیرگذاری بر بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است.

دهیاران در انتخابات همکاری لازم را داشته باشند

کی‌پور از دهیاران خواست تا همانگونه که تاکنون همکاری داشته‌اند تا پایان انتخابات همکاری و همراهی خود را با عوامل اجرایی حفظ کنند.

وی افزود: در انتخابات‌های گذشته دهیاران علاوه بر همکاری‌های تنگاتنگ با عوامل اجرایی در حوزه‌های انتخاباتی حضور داشتند اما در این انتخابات که توام با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها است به دلیل اینکه مسائل شوراهای اسلامی و دهیاری باهم دخیل هستند، دهیاران نمی‌توانند در حوزه‌های انتخاباتی حضور فیزیکی داشته باشند ولی باید با اعلام شماره تماس خود به عوامل اجرایی در دسترس بوده و همکاری لازم را داشته باشند.

کشور ما حماسه‌های زیادی داشته است

بخشدار مرکزی شهرستان علی‌آبادکتول نیز در این جلسه اظهار داشت: کشور ما سرزمین حماسه‌ها و رشادت‌ها است و مردم ما از سال 1342 به بعد حماسه‌های زیادی داشته‌اند و تاکنون که 34 سال از عمر با برکت این نظام و انقلاب می‌گذرد روز به روز بر عزت و سربلندی کشور اسلامی ما افزوده می‌شود.

تدابیر مقام معظم رهبری بر اندیشه‌های دشمنان خط بطلان می‌کشد

اسماعیل غیجی گفت: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می‌کنند و در سال 88 نیز بسیار برنامه‌ریزی شده بود و بر علیه ما تصمیماتی گرفتند و امروز هم تلاش آنها در جنگ سرد بسیار زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل همه این دسیسه‌ها، تدابیری که در نوک قله انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اندیشیده می‌شود خط بطلانی بر اندیشه‌های دشمنان کشیده می‌شود.

آرامش امروز نعمتی است که در سایه نظام و ولایت داریم

غیجی امنیت و آرامش در جامعه ما را از برکات این نظام و انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ما برکات زیادی داشته است و این امنیت و آرامشی که داریم بزرگترین نعمتی بود که در سایه انقلاب و ولایت به آن رسیده‌ایم و به برکت این نظام موج اسلام‌خواهی در سراسر دنیا زنده شد و جمهوری اسلامی ایران پشتیبان این حرکت عظیم جهانی است.

بخشدار مرکزی شهرستان علی‌آبادکتول در پایان از دهیاران خواست که در این انتخابات که آزمایشی دیگر برای ملت ایران است تمام تلاش و همکاری خود را به کار گیرند، تا به وظیفه دینی و ملی خود آنچنان که انتظار می‌رود عمل کرده باشند.

انتهای پیام/2307/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول