اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قائمشهر خبر داد

توقیف 70 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در قائمشهر

فرمانده انتظامی قائمشهر از شناسائی و توقیف 69 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

توقیف 70 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا قدمی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای پیشگیری از سرقت و برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران مزاحم، فاقد پلاک و مجوز و دارای آلودگی صوتی در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی و انجام چندین مرحله عملیات پلیسی با پاک‌سازی نقاط‌آلوده و جرم‌خیز موفق شدند 49 دستگاه موتورسیکلت متخلف که دارای آلودگی صوتی و فاقدمجور بودن را به همراه یک دستگاه موتور سیکلت 1000 سی سی قاچاق متوقف کنند.

این مسئول اضافه کرد: در این ارتباط 20 دستگاه خودروی دارای آلودگی صوتی و متخلف نیز شناسائی و متوقف شده و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: ماموران در این طرح به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا که با مشاهده ماموران از محل متواری شده مظنون شدند.

قدمی افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را پس از دقایقی تعقیب و مراقبت متوقف کرده و در بازرسی از آن موفق شدند یک قبضه اسلحه شکاری دولول فاقد مجوز را به همراه وسایل‌آلات شرارت کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر در پایان متذکر شد: در این عملیات دو معتاد تابلو به همراه چهار نفر اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/‌2296/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول