اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: باندی که در پوشش مامور نیروهای نظامی و انتظامی دست به سه فقره سرقت مسلحانه در استان کرمانشاه زده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی متلاشی و همه اعضای آن دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری از دستگیری پنج عضو یک باند سرقت مسلحانه توسط ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خبر داد.

براساس گزارش پلیس، کشوری در تشریح این خبر بیان داشت: این متهمان طی اردیبهشت و خرداد ماه سال‌جاری در پوشش مامور نیروهای نظامی و انتظامی و با استفاده از کارت‌های شناسایی جعلی، با عنوان بازرسی اقدام به ورود به منازل سه شهروند در شهرستان‌های کرمانشاه و سنقر کرده و سپس با تهدید سلاح گرم اقلامی از جمله چهل میلیون ریال وجه نقد، چهل و نه قطعه انواع سکه بهار آزادی و مقادیر قابل توجهی طلاجات را به‌سرقت برده بودند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، اعضای این باند حرفه‌ای حین تحمل کیفر در زندان با یکدیگر آشنا شده و اعمال مجرمانه خود را نیز با هدایت سردسته باند به هویت "مجید" که دوازده فقره سابقه محکومیت در پرونده سیاه خود دارد، انجام داده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی‌های به‌عمل آمده از مخفی‌گاه‌های متهمان، چندین قطعه کارت شناسایی و چند ثوب البسه نیروهای نظامی و انتظامی، یک قبضه کلت کمری، دو تیغه شمشیر،  مقدار قابل توجهی از اموال مسروقه به‌همراه دو دستگاه خودرو سواری که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در رسیدگی سریع به این پرونده و دستگیری اعضای باند، به همه هنجارشکنان و افراد سابقه‌دار هشدار داد تا هر چه سریع‌تر از اعمال مجرمانه خود و تعرض به حقوق شهروندان دست بردارند، چرا که در صورت هرگونه تخلف و عبور از مرز قانون با برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس و دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/2700/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول