اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا شهریورماه امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از یک هزار میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و تولیدی

استاندار مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از یک هزار میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و تولیدی تا شهریورماه امسال خبر داد.

بهره‌برداری از یک هزار میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در مراسم افتتاح طرح هیدروژناسیون برش‌های چهارکربنه پتروشیمی شازند اظهار داشت: امروز و با حضور رئیس جمهور 850 میلیارد تومان طرح و پروژه‌های مختلف در استان به بهره‌برداری رسید و در شهریورماه نیز شاهد افتتاح یک هزار میلیارد تومان طرح دیگر که توسط این دولت سرمایه گذاری شده خواهیم بود.

وی تصریح کرد: طی مدت چهار و نیم سال گذشته بالغ بر 16 میلیارد دلار سرمایه گذاری توسط دولت در این استان انجام شده است که 85 درصد این پروژه‌ها به همت بخش خصوصی و با هدایت دولت به اجرا درآمده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: میزان صادرات غیرنفتی انجام شده در استان در پنج سال گذشته 75 میلیون دلار بود، این در حالی است که در پایان 91 این میزان به یک میلیارد و 200 میلیون دلار رسید.

شعبانی‌فرد گفت: درآمد مالیاتی استان از 75 میلیارد تومان به 800 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در پنج سال گذشته 50 روستا دارای گاز طبیعی بودند و امروز این تعداد به 670 روستا افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط جاده‌های روستایی آسفالته کشور 53 تا 55 درصد است؛ این در حالی است که در استان مرکزی بیش از 70 درصد روستاها از راه آسفالته برخوردارند

استاندار مرکزی در پایان بیان داشت: دولت دهم خدمات ارزشمندی در این مدت از خود بر جای گذاشت و امید می‌رود در روز 24 خردادماه مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی فرد کارآمد دیگری را برای ریاست کشور انتخاب کنند.

انتهای پیام/87002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول