اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار همدان

فردا در همدان عزای عمومی اعلام شد/ تشییع شهدای حادثه تروریستی عراق

طی پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار همدان، فردا در همدان شهدای حادثه تروریستی عراق تشییع می‌شوند و این روز به عنوان عزای عمومی اعلام شد.

فردا در همدان عزای عمومی اعلام شد/ تشییع شهدای حادثه تروریستی عراق

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در محکومیت اقدام تروریستی عراق و شهادت زایران ایرانی پیام مشترکی را صادر کردند.

در این پیام آمده است: تروریست‌های کوردل وهابی، سلفی، تکفیری با پول آل سعود و حمایت آمریکا باز هم فاجعه آفریدند، این کوردلان بدتر از صهیونیست‌ها با ددمنشی تعدادی از زائران بی‌گناه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را به خاک و خون کشیدند.

در ادامه می‌خوانیم: کفر، ظلم، کینه، کدورت، عناد، بت‌پرستی و پست‌اندیشی آنچنان در آئین جهالت خودنمایی می‌کند که ذهن و قلب هر انسان آزاده‌ای را متوجه خباثت و کوردلی وهابیت و سلفی‌گری کرده و مظلومیت شهدای بی‌گناه راه حق و حقیقت نیز فریاد آزادیخواهی و آزادمردی هر انسان آزاده‌ای را در آورده است.

در بخش دیگری از آن آمده: کیست که نداند دولت خودفروخته آل سعود و دولت‌های پست و خائن عرب که در حمایت از تروریست‌های بی آبرو دست از پا نمی‌شناسند چگونه تحت سیطره اطلاعاتی، حکومتی، نظامی و عقیدتی استکبار جهانی مخصوصاً اسرائیل و انگلیس قرار گرفته‌اند.

این پیام می‌افزاید: و کجایند نهادهای حقوق بشر که صدای مظلومیت عده‌ای از انسان‌های بی‌گناه را بشنوند هر چند که ما می‌دانیم که گوش‌های آنها از شنیدن صدای حق و حقیقت کر است و آنان جز آلت دستی برای استعمار و استکبار جهانی نیستند.

در بخش دیگری از این پیام می‌خوانیم: شکست ذلت‌بار تروریست‌های مورد حمایت صهیونیست در سوریه و عراق و هوشیاری علمای دین و مردم مسلمان منطقه مخصوصاً سوریه و عراق دشمن زبون را آن چنان عصبانی کرده که چاره‌ای جز دشمنی، ترور آن هم به صورت انتحار و سقوط در جهنم ندارند.

در این پیام آمده: البته این شهادت‌ها، جان‌نثاری‌ها، زیارت در اوج مشقت و حمایت از پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) از نخستین ساعات پس از شهادت سید و سالار شهیدان سرلوحه حرکت‌های انقلابی شیعیان و دوستداران اهل بیت بوده و امروز نیز این کاروان عظیم نه تنها از حرکت نیافتاده بلکه پر شورتر از همیشه در نشاط زیارت شور و شوق خود را به نمایش خواهد گذاشت که اعلام می‌کنیم در این مسیر به فرمایش امام عزیز «ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود».

این پیام می‌افزاید: ضمن عرض تبریک و تسلیت خالصانه به خانواده‌های معظم شهدا و هم‌استانی‌های عزیز و همه شیعیان عالم، فردا دوشنبه عزای عمومی در استان همدان اعلام می‌شود و از عموم مردم شهیدپرور دعوت می‌کنیم با حضور پرشکوه خود در تشییع شهدای عزیز و نیز مجلس بزرگداشت آن عزیزان علاوه بر موجبات تسلای خاطر بازماندگان، حمایت خویش را از مسیر حق و حقیقت ولایت و زیارت اعلام کنند.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول