اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

نمایندگان فرماندار از تنش و یا تخلف احتمالی جلوگیری کنند

فرماندار بستک با تأکید بر حاکم کردن آرامش و کنترل شعب اخذ رای، از نمایندگان فرماندار خواست با سعه صدر و ایجاد تعامل مضاعف از هرگونه تنش و یا تخلف احتمالی جلوگیری کنند.

نمایندگان فرماندار از تنش و یا تخلف احتمالی جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی، اظهار داشت: صیانت از آرای مردم از وظایف ذاتی نمایندگان فرماندار است.

وی افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که دشمن تلاش می‌کند با کمرنگ نمایش دادن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، میثاق و وفاداری مردم را به نظام و انقلاب خدشه‌دار کند.

فرماندار بستک با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور گسترده مردم افزود: متولیان برگزاری انتخابات، نقش اصلی و مسئولیت مستقیم در برگزاری صحیح و قانونمند انتخابات را بر عهده دارند.

مشتاق‌زاده تأکید کرد: نمایندگان فرماندار به عنوان مدیران اجرایی شعب اخذ رأی باید با شناخت کامل از قوانین انتخابات، تعامل با سایر عوامل اجرایی اعم از مجریان و ناظرین و مدیریت صحیح زمان، اقدام نمایند.  

وی نمایندگان خود را به رعایت اصل بی‌طرفی توصیه کرد و بیان داشت: تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است و به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد که خدشه‌ای در روند انتخابات و یا شبهه‌ای بر صحت اجرای آن وارد کند.

فرماندار شهرستان بستک هدف از برگزاری چنین جلساتی در شهرها و بخش‌های شهرستان را ارتقای سطح آگاهی عوامل اجرایی انتخابات با قانون و احکام برگزاری انتخابات عنوان کرد.

وی با تأکید بر حاکم نمودن آرامش و کنترل شعب اخذ رای، از نمایندگان فرماندار خواست با تحمل، سعه صدر و ایجاد تعامل مضاعف از هرگونه تنش و یا تخلف احتمالی جلوگیری نمایند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک، برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت صحیح زمان در روز انتخابات را یکی از ضروری‌ترین اولویت‌های کاری نمایندگان فرماندار برشمرد و افزود: اعضای شعب باید در وقت قانونی خود شروع به اخذ رأی از رأی‌دهندگان نمایند و تا قبل از ساعت آغاز رأی‌گیری کارهای مقدماتی انجام شده باشد.

مشتاق‌زاده در پایان سخنان بیان داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات 24 خردادماه، با درک صحیح حساسیت‌های موجود، با تمام وجود در صحنه حاضر خواهند شد و با حضوری پرشور، افتخاری دیگر برای ایران اسلامی و نظام خواهند آفرید.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول