اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز در گفت‌وگو با فارس:

مردم به ملاک‌های رهبری و امام راحل در تشخیص کاندیدای اصلح توجه کنند

امام جمعه موقت اهواز گفت: انتظار می‌رود مردم ملاک‌های رهبری و امام راحل در خصوص تشخیص کاندیدای اصلح را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند و ملاک‌های خود را با آن ملاک‌ها تطبیق دهند.

مردم به ملاک‌های رهبری و امام راحل در تشخیص کاندیدای اصلح توجه کنند

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: هر کدام از مناظرات بهتر از دیگری بود و مرحله به مرحله روند بهتری به خود گرفت و باعث شد که مردم بتوانند دیدگاه کاندیدای مورد نظر را بهتر شناسایی کنند.

وی بیان کرد: در واقع مناظره سوم بهتر از دو مناظره دیگر و از اشکالات کمتری برخوردار بود گرچه در این مناظره مباحثی از سوی نامزد‌ها عنوان شد که بهتر آن بود مطرح نشود چرا که دشمنان منتظر یک فرصت هستند تا علیه نظام صحبت کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه انتخابات این دوره از حساسیت خاصی برخوردار است افزود: تجربیات ما در سال‌های گذشته و به خصوص در سال‌های 84 و 88 در این دوره از انتخابات برای ما بسیار مفید است.

وی ادامه داد: در انتخابات گذشته مقدار زیادی از تبلیغات نامزد‌ها از طریق پوستر صورت می‌گرفت ولی در این دوره خوشبختانه رویکرد تبلیغات کاندیدا‌ها از طریق رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما بود که امر بسیار خوبی بود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه اصل تطبیق و انتخاب کاندیدای اصلح امری بسیار مهم بوده و باید مورد نظر قرار گیرد افزود: انتظار می‌رود مردم ملاک‌های رهبری و امام راحل در خصوص تشخیص کاندیدای اصلح را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند و ملاک‌های خود را با آن ملاک‌ها تطبیق دهند.

وی ملاک‌های یک رئیس جمهور اصلح را در دو بخش اعتقادی و اجرایی دانست و گفت: قطعاً کاندیدای اصلح باید معتقد به آرمان‌های نظام و پایبند به ارزش‌ها باشد. همچنین در بخش اجرایی باید بتواند آنچه را که در شعار‌ها مطرح می‌کند عینیت بخشد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: قطعاً مواردی نظیر انرژی هسته‌ای و مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و به خصوص اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی باید نه تنها در حد شعار بلکه به عنوان برنامه آن کاندید اجرایی شود.

وی تصریح کرد: قطعاً هشت نامزد موجود نقاط ضعف و قوتی دارند که باید اولویت‌بندی کرد و این موضوع کار ما را دشوار‌تر می‌کند لذا باید هوشیارانه عمل کرد و به فرمایشات مقام معظم رهبری خوب توجه کرد.

انتهای پیام/2329/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول