اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد

راه‌اندازی ستاد نظارت بر حسن اجرای نیات واقفین همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از راه‌اندازی ستاد نظارت بر حسن اجرای نیات واقفان استان خبر داد و گفت: در راستای تکمیل و تأیید اطلاعات موقوفات، ستاد نظارت بر حسن اجرای نیات واقفان همدان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی ستاد نظارت بر حسن اجرای نیات واقفین همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهم‌ترین تکالیف سازمان اوقاف نظارت بر درستی و حسن اجرای نیات واقفین خیراندیش است.

وی افزود: اجرای نیات واقفان با مراجعه به متن مدارک وقفی، اعم از وقف‌نامه، وصیت‌نامه، صلح‌نامه و همانند آن که توسط واقفین تنظیم شده است امکان‌پذیر می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیات واقفین از متن وقف‌نامه‌ها استخراج و در بودجه‌های فردی موقوفات درج می‌شده است، تصریح کرد: با ایجاد و راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه مقرر شد عناوین و سهام هر یک از نیات یک موقوفه در جدولی که به همین منظور طراحی شده است، ثبت و مبنای عمل تسهیم درآمد و اجرای نیات قرار گیرد.

انتهای پیام/89017/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول