اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انگیزه عشق و ارادت به امام رضا(ع) صورت گرفت

اهدای 4 مدال مسابقات جهانی به موزه آستان قدس رضوی

یکی از قهرمانان رشته تکواندو کشور پس از حضور در موزه آستان قدس رضوی چهار مدال طلا، نقره و برنز خود که از مسابقات بین‌المللی و آسیایی کسب کرده بود را به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) اهدا کرد.

اهدای 4 مدال مسابقات جهانی به موزه آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس‌رضوی، محمد امامی تکواندو کار ارزنده کشور با حضور در حرم مطهر حضرت رضا(ع) طی مراسمی مجموعه چهار عدد مدال طلا، نقره و برنز را که از مسابقات نظامیان جهان 2012 ویتنام، مسابقات بین‌المللی 2009 کره، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 2011 تبریز و مسابقات بین‌المللی 2013 تونس کسب کرده بود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

این مجموعه مدال ارزشمند پس از ثبت در دفتر نذورات تحویل خزانه‌داری شد تا پس از طی مراحل اداری در گنجینه مدال موزه آستان قدس رضوی در معرض نمایش عموم قرار گیرد.

محمد امامی انگیزه خود را عشق و ارادت به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) عنوان کرد و افزود: خیلی امام رضا(ع) را دوست دارم و تا به حال هرچه از ایشان خواسته‌ام به من عنایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: موزه حضرت رضا (ع) بسیار جذاب و دیدنی است و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و من خوشحالم که مدال‌هایم در موزه حضرت رضا (ع) در کنار آثار بزرگانی همچون مرحوم جهان پهلوان تختی در این موزه در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

موزه آستان قدس رضوی با گنجینه‌های تخصصی و منحصر به فردی مانند گنجینه قرآن، هدایای مقام معظم رهبری، تاریخ مشهد، مدال، هنرهای تجسمی، صدف و نرم‌تنان دریایی، ساعت و ابزارهای نجومی، ظروف، تمبر، اسکناس و سکه روزانه پذیرای بسیاری از علاقه‌مندان به آثار فرهنگی، هنری و معنوی است.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول