اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

ملت ایرا‌ن در 24 خرداد ‌حماسه سیاسی ‌را با انتخاب فرد اصلح تکمیل کنند‌

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: ‌ملت ایرا‌ن در 24 خرداد ‌حماسه سیاسی ‌را با انتخاب فرد اصلح تکمیل کنند‌.

ملت ایرا‌ن در 24 خرداد ‌حماسه سیاسی ‌را با انتخاب فرد اصلح تکمیل کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه عصر امروز در گردهمایی نامزدهای شورای اسلامی شهر یاسوج که در محل ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار کرد: سید شرف‌الدین ملک‌حسینی خلفی شایسته برای پدر بزرگوار خود آیت‌الله ملک حسینی است.

عضو جبهه پایداری ابراز کرد: آیت الله ملک‌حسینی در علوم دینی از جمله در فقه استادی برجسته بوده که در حوزه‌های علمیه برای تربیت طلاب علوم دینی زحمات زیادی کشیده است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیت‌الله ملک‌حسینی در پایبندی به مبانی دینی و اسلامی و باور عمیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی فردی شناخته شده در میان علمای دینی به حساب می‌آید.

هدایتخواه افزود: این عالم برجسته دینی شناخت کاملی از مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی داشته و می‌تواند در مجلس خبرگان مدافع خوبی برای جایگاه رفیع ولایت باشد.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس خبرگان جایگاه متخصصین دینی است و مردم یک مجتهد عالم و عادل را از بین خود برای خدمت در این جایگاه رفیع با اتکا به آرا انتخاب می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: در چند روز آینده مردم به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و هنگام با خلق حماسه سیاسی در سه انتخاباتی که در این استان برگزار می‌شود به آن‌که در میان همه اصلح‌تر است رأی خواهند داد و این‌گونه حماسه سیاسی خود را تکمیل می‌کنند.

هدایتخواه افزود: هر سه انتخابات و شرکت حماسی در آن‌ها و همچنین انتخاب اصلح در آن ضروری است و با انتخاب اصلح می‌توان در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها امید به پیشرفت و توسعه داشت.

وی انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری را به نوبه خود مهم دانست و گفت: سرنوشت کشور در ابعاد داخلی و خارجی در گرو خلق حماسه و انتخاب اصلح در انتخابات‌‌ پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/2571‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول