اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

آیت‌الله ملک‌حسینی مدافع خوبی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد است

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با بینش بالا می‌تواند به عنوان نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم در خبرگان مدافع خوبی برای همه مردم استان باشد.

آیت‌الله ملک‌حسینی مدافع خوبی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در همایش مردمی ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید شرف‌‌الدین ملک‌حسینی که با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد، اظهار کرد: 14 و 15 خرداد روزهای بزرگی در تاریخ انقلاب است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این روزها یک بار دیگر خاطرات امام راحل در فضای جامعه طنین‌انداز شد.

زارعی افزود: 14 خرداد فرصت مناسبی برای تبیین سیره امام راحل در جامعه و بصیرت‌بخشی به نسل جوان و نوجوانی است که در آن دوره حضور نداشته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به قیام خونین 15 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: امام به این کشور و مردم هویت بخشید و استکبار را که تا آن زمان در کشور حکمرانی می‌کرد همراه با تفکر صهیونیست‌ها که در منطقه غالب شده بود به انزوا و انفعال برد.

زارعی از سختی‌های انقلاب گفت و افزود: امام و مردم در 10 سال زعامت آن مرد الهی سختی‌های فراوانی را از جانب استکبار و در جنگ تحمیلی به جان خریدند و امروز میراث گران‌بهایی را برای ما بر جای گذاشتند.

وی در ادامه به حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این حماسه در استان ما سه وجه خواهد داشت که همه باید با بصیرتی که همواره در وجود مردم استان بوده در این حماسه سه‌جانبه شرکت کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولین بخش این حماسه مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری است که عالم بزرگی در خطه جنوب کشور را از دست دادیم و امروز باید خلفی صالح را به جای آن عالم ربانی جایگزین کنیم.

زارعی با ذکر بزرگی و خدمات آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی به ویژگی‌های آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اشاره کرد و افزود: بسیاری از ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در آیت‌الله سید شرف‌الدین فرزند آن عالم ربانی وجود دارد.

وی گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی با همه فضل و علم و کمالاتی که دارد می‌تواند جانشین شایسته‌‌ای برای پدر بزرگوار خود باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، مردم‌داری را ویژگی بزرگ این بیت دانست و گفت: بیت آیت‌الله ملک‌حسینی پناهگاه محرومان و مستضعفان بوده که همواره پایدار و برقرار است.

زارعی در ادامه با بیان این‌که شهر یاسوج مرکز استان است وظیفه مردم را در تعیین اعضای شورای با درایت که بتواند مشکلات این شهر را به خوبی برطرف کند خطیر دانست.

وی سومین حلقه پازل از حماسه سیاسی را انتخابات ریاست‌جمهوری ذکر کرد و گفت: مردم در این انتخابات نیز بصیرتمند ظاهر شده و بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول