اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان‌شرقی بیان کرد

شرح حال عاقبت ائتلاف 1+2 / رقابت در ائتلاف پیشرفت

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان‌شرقی در خصوص آخرین وضعیت ائتلاف 1+2 نیز گفت: فعلاً هر سه عضو این ائتلاف باهم رقابت می‌کنند ولی برای روشن شدن برخی ابهامات در زمینه این ائتلاف باید در انتظار روزهای آینده بود.

شرح حال عاقبت ائتلاف 1+2 / رقابت در ائتلاف پیشرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، «علی غفوری» ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در انتخابات شوراها وارد مصادیق نمی‌شود اما هر یک از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراها که دیدگاه خود را نزدیک به اهداف تعریف شده جمعیت پیشرفت ببیند، می‌تواند خود را بدون هیچ منعی در کنار این جمعیت تبلیغ کند.

وی با تاکید بر اینکه خاستگاه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، مدیریت شهری و دکتر «محمدباقر قالیباف» تبلور این جمعیت در انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: با توجه به همزمانی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به غیر از تهران، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی وارد مصادیق در انتخابات شوراها نشده است.

غفوری با یادآوری این مطلب که بحث مدیریت شهری برای جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اهمیت خاصی دارد، گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تحقق مشارکت گسترده مردم در آن، جزئی از «حماسه سیاسی» است که امسال از سوی مقام معظم رهبری به این عنوان مزین شده است.

رئیس ستاد تبلیغاتی قالیباف در آذربایجان‌شرقی همچنین در ارزیابی از فضای انتخابات ریاست جمهوری در یک هفته مانده به موعد برگزاری انتخابات، گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی های معتبر، دکتر قالیباف در سطح استان و سراسر کشور با فاصله قابل توجهی از سایر نامزدها از بیشترین اقبال مردمی برخوردار است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ائتلاف 1+2 نیز اظهار کرد: فعلاً هر سه عضو این ائتلاف باهم رقابت می‌کنند ولی برای روشن شدن برخی ابهامات در زمینه این ائتلاف باید در انتظار روزهای آینده بود.

غفوری گفت: با شروع تبلیغات شوراها، متاسفانه برخی هواداران نامزدها برای اثبات کاندیداهای موردنظر خود اقدام به چسباندن پوستر روی اقلام تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری مانند بنرهای تبلیغاتی آنان کرده و هر از گاهی باعث پاره شدن غیرتعمدی آنها می‌شوند که ضرورت دارد دقت لازم در این خصوص به عمل آید.

وی افزود: تقاضای ما این است که هواداران نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی با سرلوحه قرار دادن تقوا، از هرگونه بداخلاقی در جریان تبلیغات انتخاباتی پرهیز کرده و با راه‌های متعارف نسبت به معرفی دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی اقدام کنند.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول