اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی:

طرح ساماندهی عرضه کالاهای وارداتی با جدیت پیگیری می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: طرح ساماندهی عرضه کالاهای وارداتی در خراسان‌رضوی در سال جدید به منظور برنامه‌ریزی در حوزه پیشگیری از قاچاق کالا و کمک به ساماندهی اقتصادی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

طرح ساماندهی عرضه کالاهای وارداتی با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، ناصر فخرموحدی اظهار داشت: این طرح در سال گذشته با هدف حمایت از تولیدات داخلی و واردات قانونی به اجرا گذاشته شد و براساس آن فراوانی کالاهای داخلی و واردات، در سطح عرضه با بررسی‌های میدانی برآورد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته واحدهای فعال در 11 اتحادیه صنفی در مشهد مقدس مورد ارزیابی قرار گرفتند افزود: این طرح در امسال به سایر شهرستان‌های استان نیز تسری می‌یابد.

فخرموحدی بیان کرد: کالاهای مورد نظر در این طرح شامل انواع کفش، مکمل‌های غذایی و دارویی، آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی خانگی، صوتی و تصویری، انواع گوشی تلفن همراه، کالاهای دخانی، اسباب بازی، انواع پارچه و انواع البسه است.

وی افزود: تیم تحقیق و بررسی میدانی این طرح مرکب از نماینده کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، مجامع امور صنفی، اتحادیه‌های مربوطه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و در مورد هر یک از کالاهای مشمول، اطلاعات لازم از فروشندگان خرده و عمده اخذ و در فرم‌های مربوطه ثبت می‌شود و با جمع‌بندی اطلاعات فرم‌ها، وضعیت فراوانی کالا در سطح عرضه با تعیین درصد سهم تولید داخلی واردات قانونی و قاچاق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/70004/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول