اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستادهای دکتر قالیباف در اردبیل خبر داد

تشکیل ستادهای یاران قالیباف توسط نمایندگان اردبیل

رئیس ستادهای دکتر قالیباف در اردبیل گفت‌: ستادهای یاران دکتر قالیباف توسط نمایندگان استان اردبیل تشکیل شده است.

تشکیل ستادهای یاران قالیباف توسط نمایندگان اردبیل

اسماعیل علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ستادهای یاران دکتر قالیباف توسط دو نفر از نمایندگان استان اردبیل (منصور حقیقت‌پور و کمال‌الدین پیر‌موذن) در اردبیل تشکیل و راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که به همین منظور و با حضور دکتر حقیقت‌پور و نماینده تام‌الاختیار کمال‌الدین پیرموذن تشکیل شده بود مقرر شد که ستادهای یاران دکتر قالیباف توسط این دو نماینده در حوزه انتخابیه تشکیل و اعضای ستادهای انتخاباتی این نمایندگان در آن مشغول فعالیت شوند.

جانشین ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان‌های شمال غرب یادآور شد: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت ستادهای دکتر قالیباف در استان اعم از فعالیت‌های تبلیغاتی، توسعه ستادهای مردمی و ساماندهی اعضای ستاد و همچنین گزارشی از مراسم استقبال دکتر قالیباف در سفر خود به اردبیل به سمع و نظر حاضران رسید.

علی‌اکبری گفت‌: در این جلسه منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با تشکر از فعالیت‌های چشمگیر شوراهای مردمی دکتر قالیباف در استان از راه‌اندازی ستاد یاران قالیباف در اردبیل خبر داد.

رئیس ستادهای دکتر قالیباف در استان اردبیل اظهار داشت: حقیقت‌پور اعلام کرد جزو نمایندگان امضا‌کننده حامی دکتر قالیباف در مجلس بودم چرا که اعتقاد دارم این فرد اصلح‌تر از سایر کاندیداهاست.

وی بیان داشت: حقیقت‌پور همچنین در این جلسه بر تسریع بر راه‌اندازی سایر ستادهای یاران قالیباف در استان اردبیل علاوه بر حوزه انتخابیه خود تاکید کرده و در این زمینه خواستار مشارکت سایر نمایندگان شهرستان‌ها شده است.

علی‌اکبری افزود: این ستادها در کنار سایر ستادهای دکتر قالیباف مشغول فعالیت خواهند شد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به راه‌اندازی 20 ستاد مردمی در سطح شهر اردبیل تصریح کرد: در تمامی شهرها و بخش‌های استان ستادهای قالیباف راه‌اندازی شده و مسئولان ستادها نیز مشخص شده‌اند.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول