اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌دلیل ازدحام هواداران مقابل صدا و سیما

سفر قالیباف به شهرری لغو شد

سفر محمد باقر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که قرار بود همزمان با بعثت پیامبر اعظم (ص) به ری صورت گیرد، به دلیل ازدحام هواداران وی پس از اتمام مناظره در مقابل سازمان صدا و سیما لغو شد.

سفر قالیباف به شهرری لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سفر محمدباقر قالیباف که قرار بود همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام (ص) به شهرری سفر کند، لغو شد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار بود با سفر به شهرستان ری با حضور در ورزشگاه شهر سالم شهرری در جشن بعثت حضرت رسول (ص) شرکت کند. 

بر اساس اعلام مجریان گردهمایی مردمی حامیان محمد باقر قالیباف به دلیل ازدحام جمعیت هواداران وی پس از اتمام مناظره در مقابل سازمان صدا و سیما نتوانست خودش را به مراسم جشن بعثت شهرستان ری برساند. 

مجریان این گردهمایی اعلام کردند که پس از اتمام مناظره جمع کثیری از هواداران محمد باقر قالیباف جلوی درب سازمان صدا و سیما ازدحام کرده بودند و پس از حضور در جمع هواداران و استقبال پرشور آنها نتوانسته خودش را به شهرستان ری برساند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار بود با حضور در جمع مردم جنوب تهران به ایراد سخن بپردازد و برنامه‌های خود را تشریح کند.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول