اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 / 272

حسینی: صداقت در فرهنگ جهادی قالیباف یک اصل است

سخنگوی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان گفت: در فرهنگ جهادی دکتر قالیباف صداقت و شفاف بودن با مردم یک اصل است.

حسینی: صداقت در فرهنگ جهادی قالیباف یک اصل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ سید حسن حسینی پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از جوانان نخبه استان گلستان گفت: صداقت و راستی با مردم، مهمترین ویژگی فرهنگ جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از حاشیه، برنامه محوری، عقلانیت و اعتدال از دیگر شاخصه‌های فرهنگ جهادی مدنظر قالیباف است.

سخنگوی ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان با اشاره به برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی تصریح کرد: از جمله این بداخلاقی‌ها منتسب کردن دکتر به تکنوکرات بودن است که این هجمه به دلیل گفتمان جدیدی است که دکتر به عنوان تفکر جهادی اعلام کرده است.

گفتمان جهادی ریشه در دفاع مقدس دارد

وی با تأکید بر این موضوع گه گفتمان جهادی ریشه در دفاع مقدس دارد، ادامه داد: در زمان جنگ جوانان وطن در هر صنف و شغلی گوش به فرمان ولی فقیه زمان از هیچ کوششی برای دفاع از میهن و دینشان دریغ نکردند.

این فعال انتخاباتی یادآور شد: بیشترین فعالیت‌های مردمی در دهه اول انقلاب در قالب دفاع و جهاد سازندگی شکل گرفت اما در شرایط کنونی اعتقاد بر این است که این تفکر جهادی می‌تواند گفتمانی گسترده‌تر، مبتنی بر ولایت‌پذیری و تلاش همگانی برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشد.

اندیشه جهادی ولایی است

حسینی عنوان کرد: مفتخریم این گفتمان مبتنی بر اندیشه ولایی است و با نیت مردم‌محورانه به دنبال حل مشکلات و سربلندی ایران اسلامی است.

وی در پاسخ به سئوال یکی از حاضران در زمینه ائتلاف دو به اضافه یک گفت: نامزدهای این ائتلاف بر مواضعی تأکید و قول داد‌ه‌اند بر سر عهد خود بمانند که البته بهتر است منتظر نتایج این قول و قرارها بمانیم.

حسینی تأکید کرد: با وجود اینکه نظر جامعتین با توجه به نظرسنجی‌ها تا حدودی مشخص است اما پیش‌داوری کردن و اعلام نظر در این زمینه زود است و باید منتظر اتفاقات روزهای آینده بود.

اشتهار قالیباف به عنوان یک مدیر اجرایی مؤید توانمندی اوست

وی با اشاره به فعالیت اخلاق‌مدارانه ستادهای قالیباف در گلستان یادآور شد: این ستادها در استان به شکل دائمی در حال فعالیت هستند و سعی می‌کنند بر مدار اخلاق به معرفی نامزد انتخاباتی خود به مردم بپردازند.

این عضو ارشد ستاد حمایت مردمی دکتر قالیباف در گلستان با اشاره به برنامه‌های دکتر قالیباف اظهار داشت: در این برنامه‌ها به شکل ظریفی مشکلات کشور در این حوزه‌ها بیان شده و سپس راهکارهایی متناسب با آن ارائه شده است.

برنامه‌‌های قالیباف تداوم برنامه‌‌های توسعه است / برنامه‌های قالیباف در امتداد چشم‌انداز 20 ساله

حسینی ادامه داد:‌ این برنامه‌ها در چارچوب چشم‌انداز 20 ساله و ادامه برنامه‌های توسعه کشور تنظیم شده است.

وی با تأکید بر شهرت قالیباف به عنوان یک مدیر اجرایی تصریح کرد: همین موضوع نشان می‌دهد وی دنبال حاشیه نیست و تنها به دنبال انجام کار جهادی برای ساختن ایرانی قدرتمند و سربلند در تمامی عرصه‌ها است.

حسینی خاطرنشان کرد: وعده‌های دکتر با توجه به صداقت اخلاقی و کارنامه درخشانش در شهرداری تهران قابل اتکا و اعتماد است.

انتهای خبر/83002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول