اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی قالیباف:

قالیباف دارای کارنامه و برنامه است

مشاور عالی قالیباف گفت: قالیباف دارای کارنامه و برنامه است.

قالیباف دارای کارنامه و برنامه است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، موسی پورموسوی در همایش حامیان قالیباف در این شهرستان با بیان اینکه راه‌های زیادی برای تجلی وحدت وجود دارد، اظهار کرد: انتخابات تحولی در جامعه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: از چند روز آینده وارد فاز جدید انتخاباتی می‌شویم و ما قالیباف را از این جهت انتخاب می‌کنیم که دارای کارنامه و برنامه است.

مشاور عالی قالیباف، انتخابات را فرصتی برای دفاع از انقلاب و نظام ولایی دانست و افزود: اگر ما به مشکلی انتقاد می‌کنیم برای اصلاح وضعیت جامعه است و این کار به معنای سیاه‌نمایی نیست.

وی قالیباف را فردی دارای برنامه برای اداره کشور در کل و جزء دانست و گفت: این افتخار تیم ماست که هشت سال تلاش شبانه‌روزی برای اداره کشور داشته‌ایم که این برنامه ها طبق اسناد فرادستی تهیه شده است.

پور موسی، وظیفه دولت را ایجاد فرصت‌های شغلی دانست و تصریح کرد: دولت باید با فراهم آوردن زیرساخت‌ها مردم را به سوی فعالیت و مشارکت سوق دهد.

وی ادامه داد: قالیباف قول داده است در مدت دو سال آرامش و ثبات را به کشور بازگرداند.

مشاور عالی قالیباف، شایعات پیرامون این کاندیدای ریاست جمهوری را حاصل فتنه شبکه‌های معاند نظام دانست و اذعان کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند با سوءاستفاده از احساسات و اعتقادات پاک مردم می‌توانند رأی بیاورند.

وی اضافه کرد: بنده تعجب می‌کنم که بسیاری در داخل هم‌صدا با شبکه دروغ‌پردازی بی‌بی‌سی شدند و این فرزند انقلاب را متهم به تکنوکراسی، ریخت و پاش، تجملات و ساکت بودن در مقابل فتنه متهم می‌کنند در حالی که ما نیز با فتنه و انحراف مخالفیم.

پورموسوی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی و برنامه‌های تیم قالیباف برای برطرف کردن آنها، خاطرنشان کرد: ارتقای بیمه کشاورزان و روستاییان، برنامه‌های وسیع در حوزه تأمین اجتماعی، سلامت و بهداشت مردم از جمله برنامه‌های قالیباف است.

وی متذکر شد: قالیباف معتقد است نظام اقتصادی خانواده را زن مدیریت می‌کند و هر خانواده واحد اقتصادی و اجتماعی است نه واحد اجتماعی، بنابراین خانواده می‌تواند توسط مدیریت زن در اقتصاد کشور نقش موثری داشته باشد.

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، حجت‌الاسلام حسینی بوشهری فرزند آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور، محمد رحمتی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان و کاندیدای شورای شهر لاهیجان در همایش مذکور حضور داشتند.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول