اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 295

ویزواری: صندوق اخذ رای در سازمان نظام مهندسی ساختمان مستقر می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات به ویژه مهندسین عضو این سازمان گفت: به منظور تسهیل در امر برگزاری انتخابات و ترغیب اعضا صندوق اخذ رای در این سازمان مستقر می‌شود.

ویزواری: صندوق اخذ رای در سازمان نظام مهندسی ساختمان مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین ویزواری صبح امروز در نشست خبری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با موضوع انتخابات 24 خرداد ماه 1392 اظهار داشت: بحث روز جامعه ما در این روزها انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

وی افزود: مهندسین از ابتدای انقلاب تاکنون حضور موثر در صحنه‌های مختلف داشتند و در این دوره از انتخابات نیز به دین خود ادا می‌کنند.

24 خرداد ماه 1392 روز تعیین سرنوشت است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان خاطرنشان کرد: احساس وظیفه مهندسین در این برهه حساس از تاریخ انقلاب که دشمنان این نظام به خیال خود با تحریم‌های فلج‌کننده شیطنت‌های خود را آغاز کرده‌اند به مراتب بیشتر از دوره‌های گذشته است.

ویزواری با بیان اینکه 24 خرداد ماه 1392 روز تعیین سرنوشت ملت ایران در چهار سال آینده است، ادامه داد: گلستان با وجود قومیت‌ها، سلایق و آداب و رسوم و مناطق جغرافیایی متفاوت استان خاصی در زمینه انتخابات است.

وی با تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گلستان به خصوص شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته مشکلات اساسی شهر گرگان از جمله تعریض خیابان‌ها و معضل ترافیک هنوز حل نشده‌اند.

ورود افراد غیرمتخصص و سیاسی‌شدن شوراها دلایل ارائه لیست انتخاباتی است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در ادامه گفت: این سازمان از دو منظر در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ورود کرد و لیست انتخاباتی در گرگان ارائه داده است.

ویزواری با بیان اینکه این سازمان لیست 9 نفره برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان داده است، تصریح کرد: یکی از دلایل ورود سازمان فوق در انتخابات شورای شهر گرگان نامزدی افراد غیر متخصص در انتخابات است.

به گفته وی، نامزدی این افراد در عین شجاعت و شهامت در رفع مشکلات شهری تاثیرگذار نیست.

تمامی اعضای شورای شهر نباید مهندس باشند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان دومین دلیل ورود این سازمان در انتخابات شورای اسلامی شهر را سیاسی شدن شوراها عنوان کرد.  

ویزواری با بیان این اینکه برای داشتن شهر سالم توجه به محیط زیست، اشتغال، امنیت و سرمایه‌گذاری لازم است، تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با این نگاه که تمامی اعضای شورای شهر باید مهندس باشند مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی گرایشات مختلف معتقد به نظام باید در این رقابت‌های انتخاباتی حضور داشته و از بین آنها هم افراد شایسته به شوراهای اسلامی راه پیدا کنند.

انتهای پیام/ 83003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول