اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس:

تعدد کاندیدا‌های اصولگرا کار را مشکل می‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد کاندیداهای اصولگرا کار را مشکل می‌کند، اما تلاش بزرگان در این است که این تعداد محدود شود.

تعدد کاندیدا‌های اصولگرا کار را مشکل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید موسی موسوی صبح امروز در مراسم گرامیداشت زنده‌یاد دکتر محمدعلی حیاتی نماینده فقید مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی که در حسینیه حضرت اعظم (س) شهر لامرد برگزار شد در سخنانی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: امروز نگاه تمام دنیا به سوی این انتخابات مهم و حساس کشورمان است.

وی افزود: در این پیچ تاریخی نیز مانند پیچ‌های گذشته با هوشیاری کامل گذر می‌کنیم و مسیر را هموار می‌سازیم.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در مورد تعدد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: تعدد کاندیدای اصولگرایان کار را مشکل می‌کند، اما تلاش بزرگان در این است که این تعداد محدود شود و امیدواریم در این هفته این کار انجام شود.

موسوی ادامه داد: به‌گونه‌ای برخی کاندیداها در انتخابات فضاسازی و مستندسازی می‌کنند که ما به جنگ دنیا رفته‌ایم و در چند سال گذشته بسیار اشتباه کرده‌ایم و باید هر چه سریع‌تر با دنیا آشتی کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در همین زمنیه خاطرنشان کرد: این فضایی که برخی از کاندیداها برای به دست آوردن رای مردم ایجاد می‌کنند خطرناک است.

وی با بیان اینکه باید با تدبیر و خرد جمعی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد، اذعان داشت: اگر این دو امر مهم عملی شود بخشی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محقق می‌شود و به خوبی می‌توانیم به سرمنزل مقصود خود برسیم.

موسوی در پایان سخنان خود به انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در انتخابات شوراهای اسلامی باید وحدت بیش از گذشته حفظ شود و طوایف و گروه‌های مختلف به یکدیگر نزدیک‌تر شوند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول