اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام:

خدمت بی‌منت به مردم ایلام هدف اصلی است / برای توسعه پایدار و رفاه اجتماعی به میدان آمدم

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام گفت: خدمت بی‌منت به مردم ایلام دغدغه‌ای اساسی است.

خدمت بی‌منت به مردم ایلام هدف اصلی است / برای توسعه پایدار و رفاه اجتماعی به میدان آمدم

علی کمالی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: علت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام خدمتگذاری صادقانه و بی‌منت به مردم شریف و لایق شهر ایلام است.

وی ادامه داد: شعار انتخاباتی اینجانب توسعه پایدار، رفاه اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی است.

این نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام عنوان کرد: متأسفانه استان ایلام فاقد منبع درآمد پایدار است و چنانچه بتوانیم منبع درآمدی پایدار به دست بیاوریم می‌توانیم در استان توسعه پایدار ایجاد کنیم.

کمالی‌راد تصریح کرد: همان طور که استحضار دارید درآمد شهرداری به دو صورت به دست می‌آید. یکی از طریق کمک‌های وزارت کشور و دیگری أخذ عوارض از مردم است و متأسفانه به علت نبود کارخانه‌های بزرگ از یک درصد درآمد خالص عوارض سالیانه این کارخانه‌ها بی‌بهره بوده و فقط متکی به همان کمک‌های وزارت کشور و أخذ عوارض از مردم هستیم.

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام گفت: البته اینجا باید عرض کنم چنانچه طبق مصوبه مجلس عمل کنیم باید دو هزار از درآمد فروش نفت و گاز این استان به مردم آن برگردد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این امر هنوز به طور کامل عملی نشده است و چنانچه این درآمد تحقق یابد باید گفت تحول عظیمی در توسعه و آبادانی این استان شاهد خواهیم بود.

این نامزد انتخاباتی عنوان کرد: در بیشتر استان‌های کشور کارخانه‌های بازیافت زباله احداث شده که هم باعث کارآفرینی شده و هم منبع درآمد خوبی برای شهرداری است ولی متأسفانه استان ما از این امر محروم است و هنوز کارخانه بازیافت زباله در این استان احداث نشده است و این استان نیاز مبرم دارد که هرچه زودتر این کارخانه احداث شود.

کمالی‌راد تصریح کرد: در هر حال چنانچه این منابع درآمدی که ذکر کردم ایجاد شود مطمئناً رفاه اجتماعی هم برای مردم در پی‌خواهد داشت و با استفاده از درآمدهای حاصله می‌توان به عمران و آبادانی این شهر پرداخت.

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام گفت: حتی باید عوارض شهرداری که از مردم أخذ می‌شود را کم کنیم تا به مردم فشار مضاعفی تحمیل نشود.

وی ادامه داد: شهر ما نیاز به تلاش و کار شبانه‌روزی دارد که می‌توان به تعریض خیابان‌های اصلی شهر و ... اشاره کرد.

این نامزد انتخاباتی خاطرنشان کرد: متأسفانه برای رفع ترافیک، خیابان‌ها را یک‌طرفه کرده که خود مشکلی دیگر برای مردم و کسبه و بازاریان ایجاد کرده و حتی در بعضی چهارراه‌ها ایجاد گره‌های ترافیکی مشهود است که باید برای حل این معضل بزرگ شهرمان چاره‌اندیشی مناسب و راهکار عملی أتخاذ شود.

کمالی‌راد تصریح کرد: اینجانب راهکارهایی برای آن دارم که در فرصت مناسب بیان خواهم کرد.

انتهای پیام/2246/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول