اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی خبر داد

ولایتی فردا میهمان شیرازی‌ها است

مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی گفت: ولایتی در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به استان‌های مختلف کشور فردا 18 خرداد ماه جاری به فارس سفر می‌کند.

ولایتی فردا میهمان شیرازی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس، مصطفی امیری اظهار داشت: علی‌اکبر ولایتی در سفر به شیراز علاوه بر دیدار مردمی در جلسه هم‌اندیشی اعضا و مسئولان ستادهای انتخاباتی خود در شهرستان‌ها و بخش‌های فارس حضور می‌یابد.

وی همچنین از سفر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به استان‌های اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و چهار محال بختیاری خبر داد و افزود: ولایتی فردا (شنبه) با سفر به مراکز این استان با مردم دیدار می‌کند.

امیری اضافه کرد: رویکرد اصلی ستادهای انتخاباتی ولایتی را در سطح کشور، فعالیت انتخاباتی سالم و به دور از پول و قدرت برشمرد و تصریح کرد: هدف ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در واقع هر رأی، تأییدی برای نظام اسلامی و سنگری برای انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های آن است.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور در انتخابات، تکلیف دیگر ما انتخاب فرد اصلح از میان نامزدهاست که در میان نامزدهای موجود، ولایتی دارای شخصیتی ممتاز در داخل و خارج از کشور است که با متانت، آرامش و اعتدال خود می‌تواند تمام نیروهای اصولگرا و معتقد به نظام را جمع آوری کرده تا از متخصصان کشور استفاده شود.

مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی، درباره برنامه‌های این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: مبنای برنامه‌های وی استفاده از متخصصان و خردجمعی است و معتقد است، اصلاح سیاست داخلی و خارجی موجب موفقیت در اقتصاد می‌شود و باید با تعامل با جهان بین‌الملل، بدون تنش پرونده هسته‌ای و مشکلات اقتصادی را حل کرد.

امیری با بیان این‌که نیاز به تغییرات جدی در اداره امور کشور احساس می‌شود، بیان کرد: با توجه به چالش‌هایی که در کشور ایجاد شده، نیاز به ایجاد تغییرات در عرصه مدیریت اجرایی است.

وی ادامه داد: کشور در هشت سال گذشته درآمد بالایی داشته، اما نتیجه آن با مراجعه به افکار عمومی چیزی به جز تورم و نارضایتی نبوده و انتظار می‌رود نامزدهای انتخابات نیز راهکارهایی برای حل دو مشکل عمده بیکاری و تورم داشته باشند.

مسئول ستاد انتخاباتی ولایتی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیاز به فردی کارآمد و ولایت‌پذیر در عرصه مدیریت عالی اجرایی کشور دارد و با مشکلات بین‌المللی موجود، دیگر فرصت آزمون و خطا نیست.

امیری تصریح کرد: ولایتی در مجامع بین‌المللی دارای وزن سیاسی است و زمانی که وی به سازمان ملل می‌رفت، صف طویلی از روسا و افراد ذی‌نفوذ خواهان ملاقات با وی بودند.

وی خاطرنشان کرد: تصویب و اجرای قطعنامه 598 به مراتب سخت‌تر و حساس‌تر از مذاکرات هسته‌ای بود و از سویی روند مذاکرات هسته‌ای نیز اگر به افزایش تحریم منجر نمی‌شد پیروزی بزرگتری محسوب می‌‌شد.

امیری بیان کرد: بخشی از مشکلات فعلی کشور به دلیل مدیریت ناکارآمد و بخشی نیز معلول تحریم است که با حفظ اصول اساسی می‌توان در تعاملی سازنده‌تر با جهان بسیاری از این مشکلات را رفع کرد.

مسئول استان‌های ستاد انتخاباتی ولایتی تصریح کرد: در شرایط فعلی مصلحت نظام و کشور اقتضا می‌کند که چهره‌ای آرام، متین و امین ولایت که دور از حاشیه نیز باشد به میدان آمده و جنبه رحمانی نظام را در داخل و خارج به منصه ظهور برساند.

وی در پایان با اشاره به شعار«دولت متمم» به عنوان شعار انتخاباتی دکتر ولایتی ابراز داشت: دولت متمم یعنی اصل مردم هستند و دولت متمم مردم است و میم اول این کلمه به معنای معتدل، ت برگرفته از تخصص، میم دوم برگرفته از مشورت‌پذیر و میم آخر به معنای متدین است.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول