اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 282

حسینی: حمایت نمایندگان گلستان از ولایتی/ انتخابات وجه تسمیه «حماسه سیاسی»

رئیس ستاد تبلیغات علی‎اکبر ولایتی در گلستان گفت: اکثر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی میثاق‎نامه‎ای برای حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری امضا کردند.

حسینی: حمایت نمایندگان گلستان از ولایتی/ انتخابات وجه تسمیه «حماسه سیاسی»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید رسول حسینی ظهر امروز در مسجد حضرت امیر (ع) شهرستان گرگان با گرامیداشت عید مبعث رسول اکرم (ص) اظهار داشت: اکثر جامعه بزرگ اصولگرایان گلستان به ویژه شهروندان از ولایتی حمایت می‎کنند و عزم راسخ در این مسیر قرار گرفته که با انتخاب ولایتی به عنوان کاندیدای اصلح، دغدغه‎های موجود و آینده مرتفع خواهد شد و کشور در حال ثبات و تعادل در همه زمینه‎ها مسیر بالنده خود را طی می‎کند.

وی، انتخابات را یکی از مسائل بزرگ و مهم در جمهوری اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: اهمیت انتخابات از آنجاست که وجه تسمیه آن به نام حماسه سیاسی نامگذاری شده است.

شور و نشاط حماسی در ملت بزرگ ایران ایجاد شده است

رئیس ستاد تبلیغات علی‎اکبر ولایتی در گلستان با بیان اینکه حماسه به یک حرکت اطلاق می‎شود، خاطرنشان کرد: خلق حماسه حرکتی است که ماندگاری آن بیش از سایر رخدادهاست که سرنوشت و تأثیرگذاری آن بیش از هر چیز دیگری است.

حسینی با اشاره به اینکه جوش و خروش مردم برای خنثی کردن توطئه‎های دشمن یک نوع حماسه‎سازی است، ابراز داشت: حضور مردم در صحنه‎های دفاع از انقلاب اسلامی، تمام اذناب و دست‎نشاندگان اجانب را نابود و از رسیدن به اهداف شوم دشمنان باز می‎دارد.

وی در پایان با بیان اینکه بسیاری از حماسه‎ها از جمله حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شده است، متذکر شد: شور و نشاط حماسی در ملت بزرگ ایران ایجاد شده و یقیناً تداوم خواهد یافت و در 24 خرداد به منصه ظهور و بروز خواهد رسید.

انتهای پیام/83001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول