اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

مذاکره با آمریکا در اختیار رئیس ‌جمهور نیست

امام جمعه ساری با بیان اینکه مذاکره با آمریکا در اختیار رئیس ‌جمهور نیست، گفت:‌ این مسائل در اختیار رهبری است.

مذاکره با آمریکا در اختیار رئیس ‌جمهور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با بیان اینکه‌ خداوند انسان را هدفمند آفرید، اظهار داشت: آنگونه که باید اخلاق‌مدار نبودیم و فقط شعار دادیم و جامعه دچار نابسامانی اخلاقی شده است.

خطیب موقت نماز جمعه ساری با بیان اینکه از حضور مردم در مراسم سالگرد امام(ره) و 15 خرداد تشکر می‌کنم، با اشاره به عید مبعث و اعیاد پیش‌رو، ادامه داد:‌ این اعیاد را به مردم تبریک عرض می‌کنیم.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه خودمان را مدیون جانبازان می‌دانیم، با اشاره به سالگرد رأی بی‌کفایتی بنی‌صدر، گفت:‌ این هشداری است، برای کسانی که دنبال این مقام هستند و همیشه باید به مردم و رهبری توجه داشته باشند تا دچار چنین وضعیتی نشوند.

وی بیان داشت: در رابطه با انتخابات آنچه لازم بود رهبری سفارش‌ها و دغدغه‌ها را بیان فرمودند و فرمایشات ایشان فصل‌الخطاب است.

یوسف‌پور با بیان اینکه انتقاد ایرادی ندارد، اما باید کارشناسی باشد، تصریح کرد: ‌انتقادها نباید سیاه‌نمایی باشد؛ اگر خدماتی انجام نشده، پس چرا ایران اسلامی در دنیا سرافراز است.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا در اختیار رئیس‌ جمهوری نیست، یادآور شد: ‌این مسائل در اختیار رهبری است.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه کاندیداها خود را خیلی گرفتار شعار نکنند، گفت:‌ آنچه من در کاندیداهای ریاست‌ جمهوری مشاهده کردم، بیشتر شعار و آرزو است و برنامه نیست.

وی با اشاره به اینکه ‌اینکه کسی بگوید من ایران را گلستان می‌کنم، آرزو است و مردم هم می‌توانند چنین شعاری بدهند، خاطر نشان کرد: کسی نباید جایگاه رهبری را مصادره و در این زمینه شیرین‌زبانی کند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مقام معظم رهبری اعلام کردند، رأی ایشان مخفی است و از هر کسی که رأی کسب کند، حمایت می‌کنند، ابراز کرد:‌ رأی مردم باید حفظ شود و این دیدگاه مردم است که امروز این نظام، ولایت و رهبری داریم.

وی با بیان اینکه مردم در انتخاب اعضای شورای شهر و روستا دقت کنند، متذکر شد: ‌افراد زیادی تعیین صلاحیت شدند و مردم سعی کنند، بهترین‌ها را انتخاب کنند.

یوسف‌پور یادآور شد: ‌بدون رعایت اخلاق و ادب نه حماسه سیاسی اتفاق می‌افتد و نه آن کسی که انتخاب شود، مشروعیت پیدا می‌کند.

امام جمعه ساری در پایان با بیان اینکه کسی نمی‌تواند معجزه کند، گفت:‌ کاندیداها به فکر دغدغه‌های مردم باشند.

انتهای پیام/86007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول