اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

پیروی از ولایت فقیه دنباله‌روی از راه نبوت و امامت است

امام جمعه بردسکن با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) گفت: پیروی از ولایت فقیه دنباله‌روی از راه نبوت و امامت است.

پیروی از ولایت فقیه دنباله‌روی از راه نبوت و امامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن اظهار کرد: مردم هوشیارانه باید در انتخابات شرکت کنند و افرادی را انتخاب کنند که صادقانه حرف می‌زنند و در خط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند.

امام جمعه بردسکن ضرورت انتخاب اصلح را یادآور شد و افزود: با توجه به همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید دقت کامل در انتخاب افراد داشت.

وی افزود: تهمت، دروغ و غیبت سه فاکتور مهم در تبلیغات انتخاباتی است که باید تمام کاندیداها از این موارد اجتناب کنند.

امینی با تشکر از رسانه‌ها و نیز رسانه ملی در بحث اطلاع رسانی و پخش مناظره‌ها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، کاندیداها نباید سیاه‌نمایی کنند و اقدامات گذشته را زیر سئوال ببرند، زیرا توجه به این موارد در برپایی انتخاباتی سالم تاثیرگذار است.

وی با تبریک عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و نیز گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: در میان کاندیداها از همه گروه‌ها با دیدگاه‌های متفاوت حضور دارند و حماسه سیاسی در 24 خرداد با حضور همه طیف‌ها در پای صندوق‌های رای محقق می‌شود.

امام جمعه با گرامیداشت روز پاسدار و نیز ولادت امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم و روز جانباز از خدمات سپاه پاسداران و ایثارگری‌‌های جانبازان انقلاب و روز آزادگان تجلیل کرد.

خطیب جمعه بردسکن حمله دژخمیان شاه در سال 54 به مدرسه فیضیه و دارالشفاه حضرت را یادآور شد و افزود: علی‌رغم تهدیدات دشمن به فضل الهی روز به روز عظمت اسلام و ایران در کنار روحانیت تبلور یافته است و بیداری اسلامی جهان شمول شده است.

انتهای پیام/70021/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول