اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استارت صبا برای لیگ سیزدهم

آغاز تمرینات صبا از 20 خرداد در قم / برپایی اردوی صبای قم در اردبیل

تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه در قم آغاز می‌شود.

آغاز تمرینات صبا از 20 خرداد در قم / برپایی اردوی صبای قم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که یک ماه از پایان دیدارهای دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس می‌گذرد و یک ماه دیگر به آغاز سیزدهمین دوره این مسابقات باقی مانده است، صبای قم نیز به جمع تیم‌هایی پیوست که تمرینات خود را از این هفته آغاز می‌کند.

تاکنون صبایی‌ها در تلاش و تکاپو برای انتخاب یک نفر واجد شرایط به عنوان سرمربی و همچنین تعیین برنامه‌های خود برای حضور در لیگ سیزدهم زمان زیادی را از دست داده‌اند و به همین خاطر می‌خواهند از بیستم خرداد ماه برنامه‌های آماده سازی خود را استارت بزنند.

بر اساس آخرین خبرها از باشگاه صبای قم، سرانجام برنامه‌های مدیریت این باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال برای شروع تمرینات به منظور حضور موفق در لیگ سیزدهم مشخص شد و صبایی‌ها از روز دوشنبه بیستم خرداد ماه با معارفه محمد مایلی کهن برای لیگ سیزدهم کار خود را شروع می‌کنند.

نخستین تمرین صبا در ورزشگاه یادگار امام یا هلال احمر قم

قرار است صبح روز دوشنبه مراسم معارفه محمد مایلی کهن سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم و همچنین همکاران وی در کادر فنی این تیم در هتل المپیک قم برگزار شود و سپس صبایی‌ها تمرینات خود را با بازیکنانی که از فصل گذشته با این تیم قرارداد دارند، آغاز کنند.

صبایی‌ها بعد از معارفه مایلی کهن و کادر فنی جدید این تیم، عصر دوشنبه نخستین جلسه تمرینی خود را در یکی از ورزشگاه‌های یادگار امام یا هلال احمر قم برگزار ‌می‌کنند و سپس ادامه تمرینات خود را از روز سه‌شنبه بیست و یکم خرداد ماه در تهران دنبال خواهند کرد.

برپایی اردوی صبا در اردبیل از 25 خرداد ماه

صبایی‌ها ادامه تمرینات خود را به مدت سه روز زیر نظر محمد مایلی کهن و کادر فنی این تیم در تهران دنبال می‌کنند و سپس روز بیست و پنجم خرداد ماه راهی اردبیل می‌شوند تا نخستین اردوی آماده سازی خود برای لیگ سیزدهم را در شمال غرب ایران برگزار کنند.

تیم فوتبال صبای قم برای سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک مرحله اردوی آماده‌سازی دیگر و همچنین چندین بازی تدارکاتی پیش‌بینی کرده است که هنوز زمان و مکان برگزاری آنها مشخص نیست.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول