اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور افتخارآفرین می‌شوند

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: ترکیبی از بهترین پیشکسوتان کشتی قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده و برای ورزش قم افتخارآفرین می‌شوند.

کشتی‌گیران قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور افتخارآفرین می‌شوند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: همان کسانی که برای نسل مستعد و جوان کشتی قم زحمت می‌کشند و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند اکنون نوبت خودشان رسیده تا بر روی تشک رقابت‌های کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور خودی نشان دهند.

وی ادامه داد: قم در کشتی‌ آزاد و فرنگی پیشکسوتان توانمندی دارد که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی از جمله درخشش در مسابقات جهانی داشته‌اند و برای ورزش قم افتخار کسب کرده‌اند و حالا می‌خواهند در پیکارهای قهرمانی کشور خودنمایی کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در سال جاری نزدیک به تعداد انگشتان دو دست در تیم‌های ملی کشتی‌گیر داریم و قم یکی از معدود استان‌هایی است که در تمام رده‌های سنی در تیم‌های ملی نماینده دارد، حالا نوبت کشتی‌گیران پیشکسوت است تا توانمندی خود را برای عضویت در تیم ملی نشان دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه از سوی فدراسیون کشتی کشورمان زمان و برنامه رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور مشخص شده است اضافه کرد: طبق این برنامه‌ریزی مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور در هفته اول تیرماه به انجام می‌رسد.

حلوایی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب کشتی‌گیران قمی در رشته فرنگی در این رقابت‌ها‌ با حریفان خود از استان‌های مختلف در روزهای چهارم تا هفتم تیر ماه سال جاری که به میزبانی تهران و در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر این شهر برگزار می‌شود، رقابت می‌کنند.

وی ابراز کرد: این در حالی است که پیش از این قرار بود این مسابقات در تاریخ بیست و هشتم تا سی و یکم خرداد انجام شود اما به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان، این رقابت‌ها روزهای چهاردهم تا هفتم تیرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم همچنین با اشاره به برنامه این رقابت‌ها یادآور شد: پذیرش گروه‌های B.E.F ساعت 15 و وزن کشی آنان ساعت 17 تا 18 روز سه‌شنبه چهارم تیرماه انجام می‌شود و مسابقات آنان طی روز چهارشنبه پنجم تیرماه به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پذیرش گروه‌های C.D در ساعت 13 و وزن کشی آنان ساعت 15 تا 16 روز چهارشنبه پنجم تیرماه انجام می‌شود و کشتی‌گیران شرکت کننده در این گروه‌های سنی مسابقات خود را روز پنجشنبه ششم تیرماه برگزار می‌کنند.

حلوایی با بیان اینکه چهره‌های کشتی پیشکسوتان قم برای اعزام به این رقابت‌ها تمرینات خود را در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌کنند افزود: پذیرش گروه‌های A.G ساعت 13 و وزن کشی این کشتی‌گیران ساعت 15 تا 16 روز پنجشنبه ششم تیرماه انجام و مسابقات آنان روز جمعه هفتم تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول