اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-161

رسانه‌های داخلی حماسه‌سازی کنند

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابلسر با تاکید بر اینکه رسانه‌های داخلی برای حماسه‌سازی در انتخابات تلاش مضاعف کنند، گفت: رسانه‌های غربی با تمام توان خود در تلاشند تا درصد مشارکت مردم را پایین آورند.

رسانه‌های داخلی حماسه‌سازی کنند

حجت‌الاسلام سید علی محمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک تکلیف است، پس مردم کشور ما باید به‌دور از هرگونه کم‌کاری و سهل‌انگاری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشان از همراهی مردم با انقلاب و نظام دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب یأس دشمن و اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابلسر به برخی از خصوصیات ریاست جمهور آینده اشاره و تصریح کرد: فردی که انتخاب می‌شود ضمن داشتن تخصص و تجربه لازم باید پایبند به قانون اساسی و ولایت فقیه نیز باشد.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر نامزدها در حال ارائه برنامه‌ها و طرح‌های آینده خود هستند، تصریح کرد: مسلم است همه این افراد در یک سطح نیستند.

این مسئول اضافه کرد: مردم کشورمان باید فردی را انتخاب کنند که از صلاحیت لازم برخوردار باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات افزود: رسانه‌های غربی با تمام توان خود در تلاشند تا درصد مشارکت مردم را پایین آورند، آنها می‌خواهند با تبلیغات نادرست ذهن مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابلسر اضافه کرد: در این بین وظیفه رسانه‌های داخلی است که با شفاف‌سازی افکار عمومی با بیان واقعیت‌ها، مردم را در جریان انتخابات قرار دهند.

هاشمی در پایان یادآور شد: امیدواریم تا بار دیگر ملت سرافراز ایران با حضور پرشور خود در انتخابات از این آزمون بزرگ الهی سرافراز و سربلند بیرون آید.

انتهای پیام/86010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول