اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

اصولگرایی نفی اسلام آمریکایی است

امام جمعه موقت کاشان، اصولگرایی را اسلام ناب محمدی (ص) و فاصله گرفتن از اسلام آمریکایی دانست و گفت: 24 خرداد روز ابراز وجود ملت قهرمان ایران در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.

اصولگرایی نفی اسلام آمریکایی است

حجت‌الاسلام علی احتشام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اسلامی که اصول آن را اوباما نوشته باشد و استکبار جهانی از آن هراسی نداشته باشد و احساس خطر نکند با اصولگرایی و اسلام ناب محمدی (ص) در تضاد است و مورد پسند سیاست‌طلبان آمریکایی است.

وی افزود: اسلام ناب محمدی (ص) که اسلام مستضعفان، پابرهنگان و عارفان مبارزه‌جو است، اسلامی است که ریسک‌پذیری و خطرپذیری بالایی دارد و از دشمن هراسی ندارد و به اندازه‌ای که می‌فهمد به وظیفه عمل می‌کند و زمانی که متوجه می‌شود، علمدارش در خطر است با تمام وجود و قدرت به میدان آمده و حماسه می‌آفریند، اما اسلام رفاه‌طلبان بی‌درد برای نیامدن به میدان هزاران توجیه می‌سازند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به هراس دشمن از اسلام ناب محمدی (ص) و هشدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جنایت‌کار رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مبنی بر نفوذ فرهنگ امام راحل و مقام معظم رهبری از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق در مراکش خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی (ص)، لرزه بر اندام بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل انداخته و اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه در چاهی سقوط کرده که خودش برای سوریه کنده بود.

به گفته وی، حضور همگانی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مانند تیری در قلب دشمن است.

وی، انتخاب اصلح را براساس گفتمان رهبری مهم دانست و تصریح کرد: گفتمان امام برخلاف اسلام مرفهین بی‌درد و اسلام فرصت‌طلبان و اسلام آمریکایی، گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) است.‌

احتشام در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات 24 خردادماه عنوان کرد: یکبار دیگر در یکی از سخت‌ترین میدان‌ها، کارآمدی نظام اسلامی با استفاده از فرهنگ امام و رهبری به جهانیان ثابت می‌شود و با حضور همگانی ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق رأی، نقشه دشمنان اسلام و نظام نقش برآب می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم مرور و تجزیه و تحلیل مکرر رهنمودهای امام در آخرین روزهای عمر پربرکتشان در رابطه با انتخابات یادآور شد: در هر برهه‌ای از زمان که از فرهنگ امام فاصله گرفتیم به شدت ضربه خوردیم.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: امام خمینی(ره) در دهه پایانی عمر خودش مانند جدش امام کاظم(ع) سختی‌های بسیاری کشید، اما همه را به صبر دعوت کرد تا نظام اسلامی را استحکام بخشد، به طوری که به قول مقام معظم رهبری، امروز انقلاب اسلامی ایران بی‌نام امام در هیچ کجای عالم شناخته شده نیست.

احتشام تأکید کرد: به گفتمانی رأی بدهیم که به شاخص‌های اسلام ناب امام نزدیکتر و از شاخصه‌های اسلام آمریکایی دورتر باشد، گفتمانی که مدافع اسلام ناب محمدی، اسلام مستضعفان، اسلام رنج‌دیدگان تاریخ، اسلام پابرهنگان زمین، اسلام پاک‌طینت‌تان عارف، اسلام عارفان مبارزه‌جو که سجاده عرفان و معرفت را با گره زدن به دفاع از محرومان و مظلومان از حق به سمت حق همراه شود، باشد.

به گفته وی، حامیان اسلام رفاه‌طلبان، اسلام عافیت‌طلبان، اسلام سرمایه‌داری، اسلام منافقان، اسلام مرفهین بی‌درد، اسلام فرصت‌طلبان و اسلام آمریکایی نمی‌توانند در انتخاب اصلح جایگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول