اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشنهاد سردار امیری به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

برخی پروژه‌های ادارات به بسیج سازندگی واگذار شود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی به دنبال سود و درآمد نیست، افزود: از ادارات و نهادها انتظار داریم تا بخشی از پروژه‌های خود را برای محرومیت‌زدایی در روستاها به بسیج سازندگی واگذار کنند.

برخی پروژه‌های ادارات به بسیج سازندگی واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری بعد از ظهر امروز در ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خدمات و پروژه‌های احداثی بسیج سازندگی در این استان به قشر خاصی منحصر نیست و هر فرد با هر سلیقه و قشری می‌تواند از این خدمات عمومی استفاده کند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی به دنبال سود و درآمد نیست، افزود: از ادارات و نهادها انتظار داریم تا بخشی از پروژه‌های خود را برای احداث به بسیج سازندگی واگذار کنند.

وی اتمام پروژه‌ها با هزینه تمام شده کمتر و سرعت انجام کار را در مزیت در پروژه‌های بسیج سازندگی خواند و ادامه داد: ما خادم و پیمانکار هستیم و انجام پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در روستاها را بسته به همت مدیران و میزان اعتبارات اختصاصی آنان دانست.

امیری بیان کرد: دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تأسیس بسیج سازندگی موجب پر شدن خلأ ناشی از ادغام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی شده که امید است با دست در دست هم گذاشتن همه مدیران شاهد پیشرفت انجام این پروژه‌ها در روستاها و کاهش محرومیت‌ها باشیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأسیس قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر در کنار بسیج سازندگی را نیز پر خیر و برکت خواند و گفت:‌ پروژه‌ها و خدمات زیادی از سوی بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر در روستاهای این استان انجام شده و علاوه بر این خدمات عمومی کارهای زیادی نیز در درون مجموعه سپاه انجام شده است.

* مدیران برای اردوهای جهادی اعتبار در نظر بگیرند

وی با بیان برخی از انتظارات بسیج سازندگی از مسئولان دیگر دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: مدیران برای ادامه راه جهاد سازندگی در قالب بسیج سازندگی بیش از سال گذشته همکاری کنند و در ادارات خود نیز به این امر و تشکیل اردوهای جهادی اعتبار در نظر بگیرند.

امیری در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: بیش از هر چیز دیگری خدمت به روستائیان و محرومیت‌زدایی اهمیت دارد و مهم نیست که اگر کاری انجام می‌شود کدام اداره و دستگاه آن را انجام داده است؛ در روستاها وقتی بسیج سازندگی پروژه‌ای را انجام می‌دهد هنوز اهالی روستا فکر می‌کنند این همان جهاد سازندگی قدیمی است ولی برای ما عنوان اهمیتی ندارد و تنها به فکر خدمت به مردم هستیم.

وی ادامه داد: خدمات بسیج سازندگی در ابعاد مختلف از مرزبندی و سفید و سیاه کردن مجزا است به طوری که این نهاد در روستای بهایی کتا نیز اقدام به ساخت یک سوله ورزشی مجهز کرده است.

به گزارش فارس در این نشست برخی پیشنهادات بسیج سازندگی مبنی بر واگذاری برخی پروژه‌های دستگاه‌های اداری به این نهاد قرائت شد که با صلوات اعضای جلسه به تصویب رسیدند.

گفتنی است اردوهای جهادی از اول تیر ماه آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/82005‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول