اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

حضور در انتخابات نشان می‌دهد که انقلاب سربازان فداکاری دارد

استاندار بوشهر گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد نشان خواهند داد که هم رهبری و هم انقلاب سربازانی فداکار دارد.

حضور در انتخابات نشان می‌دهد که انقلاب سربازان فداکاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در گردهمایی هیئت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با تاکید بر این نکته که مردم ایران اسلامی در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند که رهبری و انقلاب هیچگاه تنها نیستند، تصریح کرد: لحظه‌ای که ایران اسلامی مورد هجمه دشمنان از جمله تحریم و تهدید قرار گرفته ‌است، برای ثابت کردن مقبولیت و مشروعیت نظام، حضور حداکثری در انتخابات واجب‌ است.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش روی ما به عنوان آبروی نظام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود: شرکت گسترده در این صحنه سیاسی اجتماعی ضمن اینکه اعتماد عمومی جهانیان را در پی خواهد داشت، موجب سرکوب شدن دشمنان خواهد شد.

استاندار بوشهر، بسیج امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور را ضروری دانست و بیان کرد: همگام بودن همه مردم و مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات گامی بلند به سوی استواری و ثبات است که این مهم با حضور حداکثری مردم محقق و میسر می‌شود.

حسنوند تاکید کرد: دشمن برای بی‌اعتماد، بی‌اعتبار کردن و زیر سوال بردن نظام اسلامی ایران برنامه ریزی کرده و کلید سلامت انتخابات ، همدلی هیئت‌های بازرسی و اجرایی با هیئت‌های نظارت است.

وی افزود: دشمن نمی‌خواهد مردم در انتخابات حضور نیابند، بلکه برنامه‌ریزی کرده است تا حضور حداکثری را کم‌رنگ کند و بین مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات اختلاف و تفرقه ایجاد کند.

استاندار بوشهر با قدردانی از هماهنگی و همدلی هیئت‌های بازرسی و اجرایی با هیئت‌های نظارت افزود: استان بوشهر در ایجاد این تفاهم باید در کشور رکورددار باشد و این همبستگی نه تنها زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم می‌کند، بلکه موجب شادمانی رهبر معظم و دوستداران انقلاب و تلخ‌کامی دشمنان خواهد شد.

حسنوند برپایی این جلسه را به معنای آمادگی مسئولان و مردم برای برپایی انتخاباتی آبرومندانه و تحقق حماسه سیاسی دانست و گفت: با این آمادگی که وجود دارد، 24 خرداد جمعه آینده شاهد حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در عرصه انتخابات خواهیم بود و بدون شک شما دست‌اندرکاران انتخابات با فراهم کردن ساز و کار لازم، انتخاباتی سالم برگزار خواهید کرد که موجب افزایش اعتمادی عمومی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول