اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نفت آبادان:

تفکر خوب کی‌روش در خط دفاعی برگ برنده تیم ملی بود

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: تفکر سرمربی تیم ملی در ایجاد یک خط دفاعی مستحکم و هماهنگ از یک تیم کشور بسیار به کسب پیروزی در مقابل قطر کمک کرد.

تفکر خوب کی‌روش در خط دفاعی برگ برنده تیم ملی بود

سعید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن تبریک برد با ارزش تیم ملی ایران در مقابل قطر اظهار کرد: با توجه به نیاز ما به کسب پیروزی این سه امتیاز راه رسیدن ما را به جام جهانی هموار کرد.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوب را از تیم ملی کشورمان شاهد بودیم، خصوصا در نیمه دوم که بسیار با برنامه و روان بازی از سوی تیم ملی ایران پی‌گیری شد و به گل هم دست یافتند.

پیشکسوت فوتبال آبادان تصریح کرد: قطر در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت و پس از دریافت گل موقعیت‌هایی را بر روی دروازه ایران خلق کرد که از بخت بد آنان مدافعان این روز ما بسیار آماده بودند.

سلامات افزود: درخشش خط دفاعی ما در این دیدار که  متشکل از خط دفاعی قهرمان لیگ برتر بود، بسیار به کسب سه امتیاز این دیدار کمک کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ابراز داشت: شاید حرکت مشکوک مسعود شجاعی در محوطه جریمه از دید داور پنهان مانده باشد، که این صحنه نیز از نظر من پنالتی بود و از این لحاظ بخت با ما یار بود.

وی تاکید کرد: باید این بازی را فراموش کرد و نباید اجازه داد بازیکنان در باد این پیروزی بخوابند و باید آماده دیدار با لبنان و کره جنوبی بود.

سلامت با بیان اینکه حضور ایران در مرحله پلی آف قطعی شده است، عنوان کرد: شرایط برای صعود مستقیم بسیار سخت شده است ولی چیزی غیر ممکن نیست و باید از این تیم حمایت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت فرصت برای ما زیاد است و اگر هم به طور مستقیم به رقابت‌های جام جهانی راه پیدا نکردیم، نباید تیم ملی کشورمان را در مرحله پلی آف تنها بگذاریم.

انتهای پیام/72013/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول