اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران تأکید کرد

لزوم شناخت معیارهای کاندیدای اصلح

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تأکید بر لزوم شناخت معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح گفت: کمک به تحقق خلق حماسه سیاسی وظیفه همه مسئولان است.

لزوم شناخت معیارهای کاندیدای اصلح

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی صبح امروز در جمع کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: همه ملت ایران اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف انقلاب حضوری پر رنگ و یکپارچه داشته‌اند.

وی ابراز داشت: در این انتخابات پیش‌رو نیز وظیفه همه مردم است که همچون همیشه، این بار نیز با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی دشمنان را ناکام بگذارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: هر رأی، دخالت و مسئولیت‌پذیری در برابر سرنوشت کشور بوده و بنابراین همه باید خود را مکلف به انجام این وظیفه بدانند.

محمودی با بیان این‌که همه دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و زیر سؤال بردن انتخابات هستند، تلاش هر چه بیشتر برای آماده‌سازی و فراهم‌آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد را خواستار شد.

وی عنوان کرد: تحقق حماسه سیاسی مورد تأکید رهبری بوده و وظیفه همه ما کمک به تحقق آن با پشتیبانی مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام است.

تلاش مستمر دشمنان برای کم کردن حضور مردم در انتخابات

محمودی خاطرنشان کرد: در روز انتخابات، مردم با درک سیاسی بالای خود حماسه‌ساز می‌شوند و همانند گذشته این درک و شعور خود را به رخ جهانیان و به ویژه دشمنان این نظام مقدس می‌کشانند. دشمنان قسم‌‌خورده این نظام مقدس تلاش می‌کنند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم از مدت‌ها قبل آغاز شده و همه مسئولان و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

محمودی تصریح کرد: مسئولان باید با فعالیت بیطرفانه و بسترسازی مناسب برای حضور مردم و برگزاری انتخاباتی قانونمند و دقیق این نیرنگ و نقشه دشمنان را از کار بیندازند. مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی نیز باید بار دیگر با لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور در این انتخابات انتخاب کاندیدای اصلح، حماسه‌ای بی‌بدیل از خود به نمایش بگذارند.

محمودی با تأکید بر لزوم آگاهی کامل مردم از معیارهای اصلح بودن کاندیدا، انتخاب رئیس جمهور اصلح را از دیگر وظایف مهم ملت ایران در انتخابات 24 خرداد دانست.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول