اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی صورت می‌گیرد

برگزاری کافه انتخابات در دانشگاه فردوسی مشهد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برنامه کافه انتخابات با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی و ایجاد فضای آزاد اندیشی در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

برگزاری کافه انتخابات در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، حامد رومی در ارتباط با طرح کافه انتخابات اظهار کرد: کافه انتخابات ایده‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد است که با محوریت گفتگوهای دانشجویی طراحی شده است.

وی اهداف اصلی کافه انتخابات را سه مورد دانست و گفت: شکستن فضای رخوت دانشگاه و ایجاد شور و نشاط سیاسی، ایجاد فضای آزاد اندیشی در دانشگاه و فراهم کردن بستری برای گفتمان‌سازی از اهداف برگزاری این برنامه است.

رومی افزود: کافه انتخابات می‌تواند محلی برای تمام فعالیت‌های انتخاباتی باشد؛ به این معنی که تمامی برنامه‌ها می‌تواند حول این کافه تعریف و اجرا شود.

کافه انتخابات محوطه‌ای دائمی و اختصاصی در صحن دانشگاه است که می‌خواهیم آن را به عنوان پاتوقی برای طرح مباحث انتخاباتی ایجاد کنیم؛ به عبارت دیگر فضایی دائمی در جایی از دانشگاه که در دید عموم دانشجویان باشد و محلی شود تا تمامی دانشجویان بتوانند به آن جا بیایند و در برنامه‌ها حضوری فعال داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی اضافه کرد: کافه انتخابات نوعی از برنامه‌های آزاداندیشی است که با اقتضائات موضوع انتخابات هماهنگ شده است و هر روز از ساعت 12 تا 14 و 17 تا 19 واقع در درب شمالی پذیرای حضور دانشجویان است.

انتهای پیام/70004/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول