اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 156

گرجی: رویکرد قالیباف دوری از تخریب است

رئیس ستاد مردمی قالیباف گفت: رویکردهای شخصیتی این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دور از تخریب بوده و ما نیز باید در تبلیغات این شیوه را الگوی خود قرار دهیم.

گرجی: رویکرد قالیباف دوری از تخریب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مراسم اعطای حکم مسئولان کمیته جوانان شهرستان‌های مرکزی محمدباقر قالیباف در مازندران با حضور کوروش گرجی، رئیس ستاد مردمی این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

رئیس ستاد مردمی قالیباف گفت: با همت یکدیگر حماسه اقتصادی را بعد از حماسه سیاسی به همت جوانان و مردم خواهیم آفرید.

کوروش گرجی با بیان اینکه بیش از 60 فعال سیاسی مازندران بعد از بررسی‌های کارشناسانه قالیباف را به عنوان فرد اصلح انتخاب کردند، افزود: از میان 70 کاندیدای ریاست جمهوری این گروه 60 نفره ابتدا برنامه‌های کاندیدا‌ها را مطالعه و سپس به ائتلاف 1+ 2 رسیدند که در نهایت قالیباف به جهت داشتن برنامه‌های اجرایی و عملیاتی با اکثریت آرا نامزد مورد حمایت اعلام شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه به کارگیری جوانان از اولویت‌های قالیباف است، افزود: رویکردهای شخصیتی این نامزد به دور از تخریب بوده و شما نیز در تبلیغات این شیوه را الگوی خود قرار دهید.

در حاشیه این مراسم گرجی و مسئولان ستاد مردمی قالیباف در مازندران با حضور در منزل شهید علیجان خدابخشی از مادر این شهید عیادت کردند.

انتهای پیام/2296/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول