اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائتلاف 1+20 اعلام حضور کرد

حامیان و هواداران قالیباف گرد هم آمدند

حامیان و هواداران قالیباف در قالب ائتلاف 1+20 خورشید فهرست نامزدهای مورد حمایت خود برای شورای اسلامی شهر شیراز را اعلام کردند.

حامیان و هواداران قالیباف گرد هم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسئول ستاد ائتلاف 1+20 خورشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این ائتلاف بر اساس منافع مردم متشکل از 20 نفر عضو به همراه یک عضو از جبهه متحد اصولگرایان فارس تشکیل شده است.

حامد خرم شکوه افزود: معرفی یک تیم هماهنگ با ارائه برنامه مدون جامع شهری از اهداف تشکیل این ائتلاف است.

به گفته وی، شورای شهر شیراز در دوره‌های پیشین از عدم هماهنگی آسیب بسیاری دیده است و به همین منظور در ائتلاف 1+20 بر موضوع هماهنگی و هدفمندی پیش از تشکیل شورا تمرکز شد.

خرم شکوه بیان کرد: سردار شیخی، لیلا پرهیزکار، امیرحسین جمشیدی، مرتضی جوانمردی، محمد مهدی حبیب‌زاده، مسعود رحمانیان، محمد رستمی، کاظم رضایی، بیژن زارعی، شبیر زارع خفری، ذاکر شجاعیان و غلامعباس شیردل برخی از اعضای این ائتلاف هستند.

وی شاخص انتخاب اعضای این ائتلاف را بر اساس سوابق مدیریتی گذشته دانست و تصریح کرد: رحیم طالبی، غلامعلی عیسی پور، علی فارسیان، علیرضا فتاحی، رضا قاسمی، شهرام کرمی، مظفر مختاری، محمد نوروزی فرد و حمیدرضا ورع دیگر اعضای این فهرست 21 نفره هستند.

ساماندهی ترافیک، توجه به مسائل معیشتی کارکنان شهرداری، تثبیت موقعیت یاوران شورا، توجه به رویکرد فرهنگی اجتماعی در شهرداری، هویت‌بخشی به شیراز، تمرکز بر رویکرد محله‌محوری، افزایش مشارکت بانوان و جوانان در مدیریت شهری و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی شهر شیراز متناسب با کلان‌شهرهای دیگر برخی از برنامه‌هایی بود که در این نشست مورد تاکید اعضای ائتلاف قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان یکی از اعضای این ائتلاف نیز در این نشست ابراز داشت: این تیم غیرسیاسی و مردم‌باور است و در راستای توسعه و بهبود مبلمان شهری، تحقق عدالت اجتماعی و خدمات‌رسانی به طور متوازن فعالیت می‌کند.

شبیر زارع‌خفری اضافه کرد: توجه ویژه به گسترش توریسم و درآمدزایی برای شهرداری در زمره برنامه‌های اعضای این ائتلاف  است.

عملکرد شهردار فعلی مورد تایید مردم است

دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد نگرش ائتلاف 1+20 در مورد ساختار مدیریتی شهرداری، بیان داشت: تعدیل ساختار و آسیب‌شناسی وضع موجود در دستور کار ائتلاف بوده اما عملکرد شهردار فعلی مورد رضایت شهروندان است.

مظفر مختاری افزود: با توجه به رضایتمندی مردم ائتلاف نیازی به تغییر مدیریت ارشد شهری شیراز نمی‌بیند.

به گزارش فارس، در سوابق مدیریتی اعضای ائتلاف، مدیریت تامین اجتماعی فارس، فعالیت در حراست بیت امام خمینی (ره)، کارشناسی استانداری و شهرداری، شهردار شهرهای این استان، سمت‌های دانشگاهی و علمی، فعالیت در صنعت نفت، فعالیت در ارگان‌های انقلابی و تعدادی نیز تحصیلکرده حقوق و علوم قضایی با سابقه وکالت و سایر موارد قضایی دیده می‌شود.

این‌گونه ائتلاف‌ها و اعلام موجودیت‌ها به طور معمول هم‌زمان با انتخابات صورت می‌گیرد که شهروندان فقط در یک فرصت کوتاه یک‌هفته‌ای باید سوابق و وضعیت افراد معرفی شده را شناسایی کنند، از این رو به سمت و سوی تشکل‌های پرسابقه، ریشه‌دار و شناخته شده با کارنامه‌های روشن متمایل می‌شوند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول