اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد همراهان مردمی قالیباف در نجف‌آباد مطرح کرد

نظم در مدیریت مهم‌ترین ویژگی قالیباف

دبیر ستاد همراهان مردمی قالیباف در نجف‌آباد گفت: نظم در مدیریت مهم‌ترین ویژگی دولت قالیباف خواهد بود.

نظم در مدیریت مهم‌ترین ویژگی قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا بشیری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: حماسه یعنی شورآفرینی و گام نهادن در میدانی که هر لحظه دشمنان را از دست‌یابی به اهداف خود ناامید می‌کند.

وی افزود: بارزترین زمینه خلق حماسه سیاسی در سال جاری در حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی خلاصه می‌شود و براین اساس دشمنان اکنون تمام نیروهای خود را بر جلوگیری از خلق این حماسه متمرکز کرده‌اند.

دبیر ستاد همراهان مردمی قالیباف در نجف‌آباد تأکید کرد: تأثیر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در سال جاری همانند حماسه سال 58 است که بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

بشیری ادامه داد: با توجه به فشارها و تحریم‌ها مختلف بین‌المللی به ویژه در زمینه دست‌یابی ایران به انرژی هسته‌ای حضور پرشور مردم می‌تواند همچون همیشه خنثی‌کننده اینگونه توطئه‌های دشمنان و پشتوانه نظام در صحنه بین‌المللی باشد.

وی اذعان کرد: حضور پرشور مردم در ابعاد داخلی نیز تأثیرات ویژه‌ای دارد و می‌تواند پشتوانه و دلگرمی برای فردی باشد که عرصه مدیریت کشور را به دست می‌گیرد.

دبیر ستاد همراهان مردمی قالیباف در نجف‌آباد در پایان با اشاره به ویژگی‌های بارز محمدباقر قالیباف گفت: ایجاد نظم در مدیریت را از مهم‌ترین خصوصیات کاری در قالیباف می‌دانم که سبب موفقیت وی در اداره 22 منطقه تهران شده است.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول