اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات:

پیوند میان امام و امت سبب پیشرفت نظام شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات گفت: پیوند میان امام و امت در همه مراحل انقلاب موجب یأس دشمنان از یک طرف و پیشرفت نظام در عرصه‌‌های مختلف شده است.

پیوند میان امام و امت سبب پیشرفت نظام شده است

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون اعزام کاروان حرم امام(ره) اظهار داشت: حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال امام(ره) نمایش این پیوند بوده و حضور در این صحنه به معنای آمادگی در اجرای فرامین و منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

 وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این مراسم این پیام را به دنبال خواهد داشت که مردم در صحنه انتخابات که مورد تأکید و خواست امام و مقام معظم رهبری است، شرکت خواهند کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات با اشاره به برنامه‌ها و تعداد زائران به مرقد مطهر امام(ره) گفت: امسال با توجه به همزمانی این ایام با شهادت امام موسی کاظم(ع) قرار است علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران، دستجات عزاداری نیز در حرم عزاداری کنند، همچنین همراه کاروان اعزامی از مداحان و مبلغین مختلف در اتوبوس‌ها استفاده شود.

 براتعلی ادامه داد: چندین دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف تهیه و آماده شده است.

 وی بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تأکید کرد و افزود: خردادماه به‌ واسطه وقوع بسیاری از رویدادهای مهم تاریخی و سیاسی در مسیر شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است.

 وی گفت: قیام تاریخی مردم در 15 خرداد 42، سخنرانی ماندگار امام راحل در 13 خرداد 42 و همچنین ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در 14 خرداد و انتخاب مقام معظم رهبری به ‌عنوان جانشین امام راحل به رهبری انقلاب اسلامی خرداد را به یکی از ماه‌های مهم و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.

 انتهای پیام/87010/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول